Emmalie84 Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har ikke testet positivt enda, men jeg blir veldig forvirret av BliGravid forumet, så derfor spør jeg dere som alt er gravide=) Jeg er på dag 8 etter EL.. Nå for litt siden fikk jeg blodsmak i munnen...å vannfølelse....følte for å spytte og spytte...det var heller ikke blod i munnen da jeg spytta i vasken....skjønte ikke den. Har lest om jernsmak og metalsmak...jeg kjente smaken av blod....å det var plutselig mens jeg reiste meg opp av sofaen for å skru av ovnen... Smaken kommer og går merker jeg nå...å så ble jeg akkutt supersulten etterpå... Utenom dette så har jeg ALTFOR mye melkehvit utflod, ømme brystvorter, korsryggen er helt forj.... vond samt bekkenet....hjelper ikke på hvordan jeg ligger eller står...har hatt stikk i magen og lysken men det har gitt seg for det meste...
konemor=) Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 hei på deg=) jeg har ikke blodsmak,men veldig mye spytt! tror det er helt vanlig. har lest det et sted( husker ikke hvor) grattis med spiren=) 8dpo=) du er en av de som testen slår tidlig ut på du da=) lykke til videre med magen! klem
Emmalie84 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2009 hehehehe....å di siste timene har det faktisk kila inni nederst i magen...rett og slett en løyen følelse....hehehe Jeg har ikke testet enda...venter til mensen skal komme... Blir nesten litt skremt nå! Tenk om jeg er gravid!!! Må tygge litt på dette...blir lett å vente med å teste for urolig hva testen sier..
konemor=) Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 hei igjen=) så du har ikke testet nei, syntes det var litt tidlig å få positivt allerede nå. men det høres jo veldig lovende ut da!=) det med blodsmak er vel det samme som jernsmak, og etter hva jeg hører er det et av de tidligste tegna på en liten huleboer=D og alt det andre du har beskrevet=) hold oss oppdatert da=) lykke til klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå