Gå til innhold

Får man mensen til vanlig tid, når man går på Crinone, da?

Anbefalte innlegg

Håper ikke at dere begynner å bli lei av alle spørsmålene mine. Synes jeg kommer med noen til stadighet;-) Prøvd å ringe Porsgrunn, for å ta opp endel med dem, men har vært opptatt på tråden siden lunsj. Både på klinikken og på sentralbordet. Noe feil på linja, tro?

Ihvertfall: jeg har jo fundert litt rundt dette om når jeg ska teste. Fikk beskjed om å teste om ca 14 dager hvis ikke mens har oppstått da, da jeg var til innsett. Skjønner jo at jeg kan teste når jeg vil, men uansett: jeg skal vel forvente mens 14 dager etter innsett, dersom jeg ikke er gravid. Men er det slik at Crinonen (som jeg skal ta tom. denne 14. dagen) kan forskyve mensen, på samme måte som den holder spottingene mine borte? Tenkte bare sånn at jeg plutselig kan stå der uten mens og med negativ test..

Fortsetter under...

Heisann. Ingen er lei spørsmål, det er jo det alle søker etter her! :)

Jeg er ikke helt sikker, men tror det er slik at crononen kan utsette menstruasjonen.. Hva sier dere andre??

Hvordan er symptomene dine idag da?

Eg er på dag 6 og har kun litt ømme bryster. kjenner ikke noe "nedentil" lenger.. ;( Har litt dårlig magefølelse. HÅPER jeg tar feil!!!

Kommer nok til å teste før dag 14. ja.. sikkert rundt dag 12..

Håper også at du tar feil, med tanke på magefølelsen din, lykkeønskninger;-)

Har også hørt at Crinonen kan utsette mens, men det sa de ingenting om på Porsgrunn. De ga jo uttrykk for at mensen skal komme om 14 dgr, hvis jeg ikke er gravid.

Jeg er fortsatt ganske "håpefull" ;-) Har liksom god magefølelse jeg da, men kanskje jeg blander følelsen med håp.. Har fortsatt ømme bryst. Mer øm enn vanlig. Spes under, hvis det er noe logikk i det. Kan være litt ubehagelig å ligge på magen, og synes da de føles større. Kanskje det bare føles sånn siden de er så ømme. Eller murrer det til og fra;-) Er på rd 8

Det er ganske vanlig at crinone og andre progesterontilskudd utsetter mensen. Så ja, du kan fint stå der uten mens og med negativ test/blodprøve. Ingen mens er selvsagt positivt men ingen garanti for graviditet. Det sikreste ang. testing er å vente til blodprøvedatoen. Da skal den stemme hva testen viser. Jeg ville uansett ikke testet før rugedag 12 etter innsett - da svar før dette ikke er helt til å stole på.

Hei håpefull-09

Jeg fikk beskjed om at crinonen gjerne utsetter mensen når jeg hadde forsøk i Porsgrunn i august:)

Jeg fikk beskjed om å ta test 14 dager etter innsett, det vil si innsett på fredag, teste tidligst fredag to uker etter for sikkert resultat.

Hadde negativ test (både fredag, lørdag og sønadg - gav jo ikke opp håpet tross alt!:=))og fikk blødningen på mandagen etter (rugedag 17).

Veldig masse lykke til i den siste delen av rugetiden, så håper jeg du lykkes og får positiv test:=)

Hei og takk for svar og lykkeønskninger;-)

Når pleier man å ta blodprøve etter positiv test?

Tror jeg har bestemt meg for å vente til 14 dgr etter innsett med å teste. Gruer meg, og vil leve "lykkelig" i uvissheten fram til da. Hver dag uten mens får være bra, selvom man kan være gravid med litt blødning også..

Lykke til til dere!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...