ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 en fødeplass på Riskhospitalet!!! Ble så glad da jeg så brevet i postkassen med bekreftelse på plass og ultralydtime. Jeg er overbevist om at riksen er det beste og tryggeste alternativet for meg. Fødte en jente der i 06, og var strålende fornøyd! Jeg sendte mail til føden på søndag og fikk svar på mail fra en jordmor om at det var ca 2 ukers behandlingstid. Men jammen dumpet ikke brevet i postkassen min i dag! Har ikke vært på kontroll hos fastlegen enda, men papirene bare ettersendes. Så nå har jeg fødeplass enda jeg bare er 5+3 på vei:-) Dette må jo bare gå bra nå!
1baby,og 1 spire Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer så masse , deilig å få komme dit man aller helst ønsker.Masse lykke til videre
Tooblind Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har også fått fødeplass på Riksen. Fødte der sist og for meg er det ikke noe annet alternativ
2010 Mammaen Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg fikk også brev fra Riksen i dag! Var hos legen for en uke siden, så det gikk jo kjemperaskt! Virker som Riksen er det beste alternativet for meg. Fikk også time til ordinær ultralyd i samme brevet :-) Alt blir litt mer virkelig etterhvert! Gleder oss veeeldig til ul i desember (selv om jeg har tenkt å ha en om et par uker også)!
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2009 Ja, det gikk råfort! Jeg fikk også med time til UL den 7. januar i brevet. Blir nok en tidlig UL privat på meg også. Må vite om det er liv laga... Dette blir spennende jenter. Veldig hyggelig at flere har fått plass på riksen!
bullebull&gullegull Skrevet 10. oktober 2009 #6 Skrevet 10. oktober 2009 Gratulerer Jeg og kommer til å få plass der. Jeg er en av de "heldige" som automatisk får en av de medisinske plassene de har der! Jeg fødte der i 08 og var veldig fornøyd, selvom det ble en tøff fødsel. Esktremt fornøyd med barsel der. Når har du termin Zig?
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2009 Hei bullebull! Så flott at du også skal dit da:-) Jeg hadde en flott og normal fødsel, men måtte reopereres i etter 3 mnd pga sting som gikk opp. Denne gangen blir det fødsel med gyn tilstede for å kontrollere evt revning i det "svake" området som er sydd fra før. Jeg har menstermin 10.06.10 hvis alt går bra da..... Jeg var ikke så veldig fornøyd med barsel. Syns de hadde liten tid til meg egentlig. Men nå hadde jeg en normal fødsel og de hadde nok andre som trengte mere hjelp enn meg.
bullebull&gullegull Skrevet 11. oktober 2009 #8 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg regner med jeg skal dit litt etter deg jeg da Jeg fikk nok mye oppfølging fordi legen "dreit seg ut" under fødselen. Endte med hastesnitt jeg da, så hadde en del behov for hjelp første dagen. Men de var snille og tok nr 1 for meg hver eneste natt så jeg fikk sove Veldig greit å ha litt ekstra personale til stede som kan passe på!
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. oktober 2009 Ja, jeg satte stor pris på at det var god hjelp tilgjengelig hele tiden. Også syns jeg det var hyggelig å dele rom med ei annen dame! Nå neste gang kan jo ikke mannen være der så mye heller siden han må passe på 3 åringen vår (når hun ikke er i barnehagen da). Hadde vært grusomt kjedelig å sitte på et pasienthotell alene syns jeg. Får håpe den neste fødselen din går greiere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå