AnnaA+T Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Hadde en MA for 2 mnd siden.. Og vil så gjerne bare bli gravid igjen Nå kjenner jeg at mensen er rett rundt hjørne..Og idag fikk jeg vite at enda en venninne er gravid. Er kjempe glad på henne vegne.. Og ønsker henne virkelig lykke til..Men jeg kjenner DESSVERRE et stoort stikk av misunnelse.. Trist! Nå kjenner jeg 6 gravide damer som er gravide mellom uke 9 og 16.... Vanskelig og høre så mye om det når jeg egentlig skulle vært 15 uker på vei selv Men det går vel over denne vonde følelsen..og jeg gleder meg til barna kommer ut :) Har heldigvis verdens største trøst i en herlig jente på 2 år :) Off, ett skikkeølig syteinnlegg fra meg her..Sorry!! Måtte bare få det ut...
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Alt ordner seg for snille jenter=) I mellomtiden er dette et fint sted å lesse av seg litt frustrasjon og bekymringer. Stå på =) Klem fra
trixieee Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Off føler med deg!!!! AKKURAT det samme her også.. Alle mine venninner er gravide, og nå tar jeg ikke i en gang. I går fikk jeg beskjed om en til, det vil nå si 6 venninner.. Jeg og er glad på alle side vegner, men har plutselig begynt å kjenner et lite stikk av misunnelse.. Jeg hadde en SA for noen månder siden, og har prøvd aktivt siden, uten posetivt resultat! Her er tanta på besøk, og det ser heller ikke ut som om mannen er hjemme når det er på tide med EL. FY F**** altså! Hehe off nå ble det mye klag fra meg og ikke oppmuntring som det egnetlig skulle være:/ Men vi må bare ikke gi opp håpet, så blir det snart vår tur også Mange klemmer fra meg
Puppen og lillemor Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 skjønner godt hva du mener.. jeg har akkurat hatt en MA (11 uker).. hadde utgangspunktet termn to uker før bestevenninnen min.. i tillegg fikk jeg vte samme dag som jeg hadde utskrapning at min andre bestevenninne også er gravid.. Jeg er så glad på begges vegne, men samtidig får det min egen situasjon til å føles verre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå