Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Er tilhengar av det vanlege vaksinasjonsprogrammet for småbarn. Eg tenker at eg gjer det utfrå omsyn til samfunnet, dei som hadde blitt svært sjuke av t.d meslingar, meir enn av hensyn til eigne barn. Meiner vel at vaksinasjonsskepsis er eit slags luksusproblem, noko vi som ikkje har desse sjukdomane rundt oss kan uroe oss over. Vi veit ikkje korleis det var t.d å leve med trussel om lamming av polio, f.eks MEN!!! Blir svært i tvil av svineinflu. Vaksine som er heilt ny! Meir grunn til uro over biverknader! Er sjukdomen alvorleg nok? Ikkje uroa over meg sjølv, somheldigvis ikkje er gravid lenger...men må eg vaksinere meg for å beskytte mine barn? Kjenner at vaksinasjon sit langt inne. i alle fall av barnet(4 år), og kva med eit nokre dagar gamalt spebarn?? Det er jo veldig lite snakk om barn generellt når det gjeldsvineinfl..anar rett og slettikkje kva eg vil gjere..
Helseinterressert Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Vaksinerer utifra omtanke ovenfor andre? Vaksiner er trolig en drivende faktor for en rekke sykdommer slik som epilepsi, adhd, astma, allergi, diabetes, kreft, parkinson, alzheimer, ME, MS etc etc. Er det omtanke for andre å evt påføre mennesker kroniske medisinkrevende sykdommer som igjen belaster skattebetalere og folket?
Stina <3 Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg hadde nok bare vaksinert meg hvis jeg var/er i en av risikogruppene Det kan jeg ikke helt se at du er? Hvis du ikke har noen tilleggsykdommer som du ikke skriver her Jeg blir vaksinert siden jeg jobber i helsevesenet og treffer mange forskjellige mennesker Men min mann og sønn kommer ikke til å bli vaksinert De er jo ellers friske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå