Mamsen med 2 gutter! Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Har IKM idag, heldigvis har det ikke kommet noe enda men det gjør nesten vondt å vente! Pleier alltid å ha litt rosa utflod dagen før IKM men har ikke fått det denne gangen. Istedet har jeg fått masse gjennomsiktig "klissete" utflod idag, ikke de vanlige mens murringene men gjør vondt i siden når jeg hoster eller nyser(er litt forkjølet). Tappen føles hard og lukket, men skal ikke denne være åpen når IKM skal komme??? Holder på å bli gal!!!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Ta en test! Høres veldig gravid ut, men kun en test vil gi et sikkert resultat og det bør jo være sikkert i dag som du har ikm. Krysser fingrene for deg:)
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2009 Tok en test igår men den var negativ. Tror ikke jeg tør å teste Skal på jobb å etterpå og der er det et apotek rett ved siden av, så vi får se hvor baby gal jeg blir og kjøper meg en test he he
Flutili Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg holder og på å bli gal av ventingen, ....ikm i dag....Ble litt for ivrig tidligere i uka så jeg har testet to ganger allereer hehe, men begge negative:( Men må kanksje prøve å teste igjen når et har gått et par dager til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå