Gå til innhold

Deppe innlegg fra meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem i dag og fant brev fra Ahus i postkassen, ikke påvist eggløsning på tross av dobbel pergo kur. Så nå skal det kjøres på med trippel kur.. Så siden jeg fikk brevet så bestemte jeg meg for og teste. Og som forventet, blendahvit. Så det var det.. I tillegg pakket akkuratt samboer sammen sakene og dro til fjells sammen vovvene over helgen. Så her sitter jeg da, negativt brev fra Ahus, negativ test og negativt humør.. KAN DET IKKE BLI MIN TUR SNART DA? *sukk*

Bare syte litt jeg... Nå stikker jeg på polet og kjøper meg rødvin!!!! HA! Jeg er jo ikke gravid, så kan gjøre hva f**** jeg vil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei monca=) tenkte jeg skulle skrive en oppmuntrende melding til deg. jeg vet hvor trasig det er å ikke få el når man går på perg. prøvde både dobbel og trippel dose og ingenting skjedde. fram til for ca to uker siden har jeg ikke hatt el på ca 2år...... hadde sykluser lange som vonde år... sendte inn søknad til ferten i porsgrunn. og i går når jeg fikk brev fra ferten om at jeg hadde fått time i november satt jeg der allerede med positiv test=) tro d eller ei så har det plutselig kommet en helt tifeldig el=) har ikke hatt tr siden juni, men for to uker siden kjente jeg at noe var på gang og da hoppet vi i høyet. og svipp, etter 1,5 år med prøving satt spiren=D nå erjeg jo ikke langt på vei og mye kan gå galt, men mye kan gå riktig så bra også=) så stå på!! det klaffer nok for deg også når du minst venter det=) lykke til!!! klem

Skrevet

sender deg en god trøsteklem;)) er mange som ik får el før 3-4 kur så ikke gi opp!! du får kose deg med rødvin du;) det skal jeg også idag;)))

Skrevet

Åååå snuppa!!!!:´-( Sender deg maaange trøsteklemmer!!!

Så ufattelig kjedelig, får tårer i øynene av å tenke på hvor kjipt du har det nå. Men prøv og ikke la det ødelegge helgen din (lettere sagt enn gjort). Kos deg masse med rødvin, og skjem bort deg selv i helgen. Så krysser jeg ALT jeg har for at trippel kur gjør susen! Det MÅ bare bli din tur snart!!

Skrevet

Signerer dreamer her. masse trøsteklemmer.

Skrevet

Så trist Monica :( Hadde håpet at det skulle klaffe for deg nå. Sender en trøsteklem fra sambygdingen

Skrevet

Håpe du har kjøpt deg en goood flaske rødvin nå!! (eller to!!) Og som sagt over her...det e jo ikkje alt håp ute likevel!!! Hold motet oppe, lille due!! Dette kommer til å gå!! :) *heier på deg*

Stooor klem!!

Skrevet

Dere er sååå gode. Sitter her med tårene i øynene over all omtanken dere viser for en dere ikke kjenner (minus dreamer snuppa mi da)...

Her har følsene kommet litt mer på greip, jeg er klar for neste runde, og etter hvert trippel pergo kur.

Kvelden er sikret med TO flaser rødvin ;)

stoooor klem til dere alle!

Skrevet

Koser meg eg og i dag og nyyyter å faktisk vite det at eg ikkje e gravid!! (finnes jo faktisk et par positive ting med det og da, i tilfelle me glemmer det oppi det store, oppslukende barneønsker!!)

*skål* :D

Skrevet

Det er godt å høre at det går litt bedre vennen! Kose deg masse med rødvinen. Jeg skal også drikke rødvin i kveld, så vi får skåle i tankene;)

Stoooor klem

Skrevet

Uff, skjönner frustrasjonen... Nyt vinen med god samvittighet :) Men du skal nok se at det går deres vei snart!

Trösteklemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...