mammatil2barn Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Vurderer å kjøpe Ticket2heaven vinterdress til jenten min på 4 1/2 år. Er det noen som har erfaring med denne vinterdressen? Har alltid hatt Reimatec til henne. Hvordan er Ticket dressen iforhold til Reima med tanke på tykkelse og vanntetthet? Og er det noen som vet hvordan Ticket dressene er i størrelsene, gjerne i forhold til Reimatec. Noen butikker i Bergens-området som selger disse dressen? Håper noen med erfaring kan gi meg litt informasjon:-) Ha en ellers strålende dag videre, det er jo fredag!!
Mamma'n til Mia Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har også alltid hatt Reime TEC, men nå har begge barna fått Ticket. Og vi er SÅ fornøyd! Ikke bare er det mer søskenvennlige farger (som Reima jo ikke har, når man har en jente og en gutt), men den holder regn ute og barna varme. Jeg har kjøpt den med for som kan tas ut. Superpraktisk! Ang størrelser tror jeg Ticket er omtrent som Reima, dvs litt store i størrelsen. Til meg sa de at man skal kjøpe den str man er, dvs 2-åringen fikk str 2 år. Den er litt stor nå, men den er lett å bevege seg i, så det går fint. Løp og kjøp!
Gruffalo:-) Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Ticket dressene er bedre enn reima synes jeg:-) De er mer slitesterke, holder barna varme og tørre, samt har ingen stram strikk i livet. Større i størrelsen enn reima, jeg synes nå ikke reima er så veldig store i str jeg da.. Løp og kjøp sier jeg også, det er absolutt verdt pengene:-)
mammatil2barn Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2009 Tusen takk for svar begge to. Akkurat pga fargen jeg ønsker å kjøpe Ticket. Det er litt lettere med tanke på at da kan lillebror arve den om en stund. Er det noen som vet om butikker i bergensområde som selger Ticket dressene, eller kjøper "alle" de på nettbutikker?
Hera Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Er den beste dressen vi har hatt! Vi kjøpte til gutten vår da han startet i 1.klasse, og den dressen holdt hele 1. og hele 2.klasse. Og den ble ikke pent behandlet, men den holdt seg like fin. Ikke ble han våt, og ikke ble han kald. De er store og romslige i størrelsen, vi kjøpte en str større enn han trengte, og enda passet den i 2 år (og på den tiden vokste gutten vår mange cm) selv med ulltøy under.
mammatil2barn Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2009 Er det noen her nå som vet om butikker som selger T2H vinterdresser i bergensområdet? Skulle så gjerne prøvd dressen før vi kjøpte den...... Takk for tilbakemeldingene:-)
Ksenia & Anjem Skrevet 10. oktober 2009 #7 Skrevet 10. oktober 2009 Vi har nettopp vært ute å kjøpt Ticket vinterdress til 5åringen vår i sjokoladebrun. Deeen fine fargen =) Så kjempefin ut. Synes de var små i størrelsen jeg da mini som bruker til vanlig 110/115 måtte ha 122. Betalte 1300 på Junior Manglerud. Han slo nemlig hull i kneet på reima dressen i fjor så i år måtte vi hatt reimatec+ og de koster 1800!!! nei aldri i livet om jeg gir det for en dress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå