Goomba84 Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 meeeen.. jeg vet jeg ikke er gravid.. så hva er vitsen med å tulle med kroppen min på den måten?? *frustrert* Sjelden jeg er kvalm og har mensmurringer...hatt kvalmen i tre dager nå.. men ikke kastet opp så ikke noe omgangssyke eller noe. Problemet er at vi hadde prøvepause. Så første pp etter det var nå for en mnd sia. Han kom ikke i hele tatt da han skulle, verken ene eller andre dagen osv.. Så fikk jeg mensen... hjææælp..uutholdelige smerter.. ikke menssmerter men sånn hold hele tiden... normalt med blod.. og oppkast en morgen... hva skjedde med det liksom...? Har hatt det en gang før, da ble det for mye for kroppen merket jeg, for da var det både kraftig forkjølelse og menssmerter(skikkelige tak), og det er ett år siden. I går og i forgårs gråt jeg for ingenting...som at jeg ikke fikk tak i legen når jeg ringte osv... Sannsynligheten for at jeg er gravid nå, er lik null..så jeg skal ikke spørre..hehe... bare trengte å få ut litt frustrasjon... ps...har EL i helgen;) (kanskje derfor murringer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå