Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg selv synes Libresse er best, fordi overflaten på Always virker litt glatt på en måte, slik at jeg føler at det klistrer seg litt til huden. Jeg liker å bruke litt lange bind så slipper jeg å være redd for eventuelle lekasjer når blodet havner i rompesprekken og blir dyttet oppover og renner over kanten bak.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Always!!!! Libresse har dårlig oppsugingsevne synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Always! Bedre oppsugingsevne. Dessuten begynner jeg å klø av Libresse ...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 jeg er barselkvinne, og har funnet ut at jeg liker always mye bedre enn libresse! det er overflaten til always jeg liker, og virker som om blodet er mer "inni" bindet enn i libresse sine... der ligger det liksom mer "på toppen".
Lilleleen Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Always. har aldri hatt lekasje med det, men det har jeg hatt med libresse. Always suger rett og slett bedre. På libresse så legger alt seg på toppen. Men godt vi har flere valg, så vi kan velge det som passer oss :-)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Always Begynte egentlig med at jeg likte passformen bedre, så holdt jeg meg til den i ettertid.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 ingen. liker best alldays jeg.. men heller always enn libresse hvis det står mellom de to..
*toppris* Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 libresse... jeg syns den har bedre oppsugningsevne, er mer behagelig å gå med og "puster" mer enn always...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 Always! Ja det blir litt klammere enn med Libresse, men heller det enn å ha alt blodet flytende oppå bindet istedenfor inni..
Tigerpote Skrevet 9. oktober 2009 #11 Skrevet 9. oktober 2009 Libresse, de få gangene jeg bruker bind da. Bruker så og si ob døgnet rundt når jeg har mensen. Men skal jeg ha bind, blir det Libresse. Kanskje på grunn av nostalgien... Jeg husker da alle jentene i klassen meldte seg inn i klikk Libresse, og vi hadde hemmeligheter som gutta bare kunne drømme om å få ta del i;)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #12 Skrevet 9. oktober 2009 Always er best, bedre oppsugningsevne. Libresse gir meg utslett og kløe, det gjør ikke Always. Men aller helst så bruker jeg Ob.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #13 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg kjøper billig bind. Merker ikke forksjell annet enn på pris. Synes alle bindene i dag er kjempe gode. Når jeg fikk mensen da var det SABA som var tingen, med skumgummi under, og netting på toppen. Så var det et merke som hadde tape under Fatima, eller noe i den duren. Vel de var nå mer bleie enn bind begge deler. Må ærligtalt si at det er null forksjell på landlord eller fristprice bind og libress og always. Supre bind alle sammen.
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 9. oktober 2009 #14 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg bruker ikke bind bare tamponger, men jeg bruker libresse truseinlegg, og libresse tamponger når jeg har mensen.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #15 Skrevet 9. oktober 2009 bruker stort sett tamponger, ( first price sine ) noen ganger tampax men bruker jeg bind ( veldig skjeldent) blir det always. synes de har bedre oppsugingsevne. føler som ei sa her tidligere, at blodet er mer inni bindet enn som et lag oppå. libress har for meg for lite oppsugingsevne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå