sasser Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Jenta vår på 18 mdr er helt hektet på smokken sin og bruker den hele tiden. Vi er imidlertid enige om, at hun nå er såpass "gammel" at smokk bør være forbeholdt seng, bil og evt. vogn. Noen som har tips til fremgangsmåte?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Knytt smokkene fast i senga, vogna og bilstolen, og fjern alle de andre.
Fru.Antonsen Skrevet 22. oktober 2009 #3 Skrevet 22. oktober 2009 Her også er kun smokken når hu skal sove. Spør hun etter smokken spør vi henne bare igjen om hun skal sove nå. Er hun trøtt sier hun ja og er hun ikke trøtt sier hun nei og glemmer smokken litt
fjollefrua Skrevet 22. oktober 2009 #4 Skrevet 22. oktober 2009 klipp av tuppen på alle andre smokker enn den i senga og vogna... Da mister hunfort interessen... Evt dypp de i sitron eller svak eddik.
vipsen*en av hver* Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Her må ho giv meg smukkene for å komme ut av sengen om morningen og etter luren på dagtid.. vist ikke bare går jeg ut igjen.. og da roper ho smukk etter meg ( eller jeg får alle med en gang)og jeg får alle sammen, fungerer veldig fint hos oss.. har alle smukkene gjemt så ho ikke skal bli fristet utenom sovingen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå