Gå til innhold

Jeg vil slutte å bruke sokker, sko, og bukse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir bare verre og verre og kle på seg om morgenen. Jenta vår ligger i tverrleie, og viser ingen tegn til at hun har planer om å snu på seg heller, så når jeg bøyer meg ned for å kle på meg, så må jeg legge meg ned for hvert plagg for å få pusten igjen.

Er så lei! Godt at jeg bare har 3 og en halv uke igjen. Jeg vil ha pusten min igjen... :-(

Skrevet

Hei. Slik føler jeg det også. Veldig tungt å bøye seg helt ned og ta på sokker. Føler jeg ikke får puste:-) Min prins ligger i seteleie. Er 34+1

Skrevet

skriver under på denne...har min store mammajoggebukse jeg drar på meg hver dag, og noen dager orker jeg ikke ta på meg sokkene engang- slenger et pledd over bena i sofan istedet! tar jeg på meg skoa selv så kommer syra fra magesekken og tar meg - ta ingen syrenøytraliserende midler ser ut til å fungere!

føler meg som en pingvin som bare kan ha armene rett ut hehe

Skrevet

ååå så godt at man ikke er alene om å ha det så miserabelt! er også 34+1 og har en i seteleie. det er utrolig tungt å bevege seg! herregud.... er så anpusten hele tiden.... :-) heldigvis virker gaviscon på meg og jeg elsker tyggetablettene. :-)

Skrevet

Jeg er også i uke 34+1 og babyen ligger i seteleie, i hvertfall i går hos legen. Synes ikke det er så tungt å bevege seg ennå, men noe vanskelig å snu seg i senga. Er plaget med litt halsbrann. Har prøvd Gaviscon flytende, noe jeg synes smakte helt pyton. Synes at det er vanskligst å få på seg sokker og sko. Har vært plaget med vondt i sideribbena og bakover i ryggen. Ganske ubehagelig:(

Skrevet

jeg har funnet en egen teknikk for å få på meg sokkene mine selv, men er som regel både anpusten og svett når jeg endelig er ferdig, derfor syns jeg det er enklest når samboer kan sette de på for meg:) hvsi jeg bruker sko, passer jeg på å bruke sko uten snøring og langt skojern. Ellers bruker jeg kun clogs:)

Skrevet

Sokkene uteblir fint her også. Ihvertfall til vi skal ut noe sted. Crocs er livreddere her også kan du si! Eneste problemet er at på vestlandet så er det alltid regn, og veldig sjeldent fint vær. Så da må jeg jo kjempe meg gjennom å få på meg skoa for å gå ut.

Godt at det bare er 3 uker igjen som sagt! :-)

Skrevet

Hei

Jeg er i uke 36 og sliter også sikkelig med pusten. Ta på bukser, sko etc er slit. Jeg har lært bikkja min til å ta av sokkene mine, for henne er det lek og for meg er det avlastning ;-) Håper ikke det blir en uvane som forsetter etter fødselen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...