Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Finner ikke denne diskusjonen igjen jeg. Hvordan finner dere den når den ikke står i listen over forum?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #2 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg finner denne siden bare gjennom linken fra forsiden forrige uke. Utrolig dumt, for jeg liker forumet. Men når ingen finner lenken, er det heller ingen som skriver stort her
Marita med 3 barn ♥ Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Helt enig utrolig dumt,jeg er redd for å lukke siden for jeg finner dere ikke igjen :-(
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har sendt en forespørsel til de ansvarlige for nettstedet. Håper det funker.
CrazyCat Skrevet 12. oktober 2009 #5 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg lette lenge før jeg fant forumet første gang. Forumlista til venstre på siden har ei overskrift som heter "Alle forum på DIB:". Dersom man trykker på overskriften så kommer man til en egen side med oversikt over alle forum, også de som ikke står i "hurtiglista".
Marita med 3 barn ♥ Skrevet 12. oktober 2009 #6 Skrevet 12. oktober 2009 finner det ikke der heller,det burde jo ligge under fødsel
Marita med 3 barn ♥ Skrevet 12. oktober 2009 #8 Skrevet 12. oktober 2009 Det ligger på mamma ja men ikke her men på dinbaby.com. da var det ikke så rart for på barnimagen er det ikke. Da vet vi hvor det ligger nå :-)takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå