Ca85 Enihimmelen 09-Gutt 2010 Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Hei, Har lest inne på PernilleInfo. Men lurer da på om det er noen som ikke har hatt denne stigningen i tempen en uke etter EL og likevel vært gravid? Dere som ble gravid og som tempen steg på, hvor mange dager etter EL? en uke eller mer? Og så lurer jeg på når pleier tempen å synke føre mensen. 2 dager føre, samme dag som mensen kommer ????? Første mnd jeg temper så jeg er litt usikker på ting. :-)
K ♥ tærten Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Hei Jeg har aldri vært gravid så kan ikke hjelpe deg der.. Hos meg er det litt forskjellig fra syklus til syklus, men i hovedsak synker tempen egentlig kun den dagen jeg får mensen. Likevel har den da ofte vært litt svakt fallende en 3-4 dager før det igjen.
<3 Maren <3 Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 På besøk fra 2. trimester. Vanligvis så går tempen ned eggløsningsdagen, så mye opp. Til meg har den brukt å hatt høye temperaturer en ukes tid før den synker litt gradvis ned. Og 1 dag før mens, eller mensdagen går den enda mer ned. Når jeg var gravid steg temperaturen til uante høyder, fortsatte å stige, og stige, sluttet å måle når den var 0,7 grader over det den vanligvis er før eggløsning. Jeg har brukt å tempe med Pearly. Men tror det er veldig individuelt hvor store temp-forskjeller man har. Har du rester av prevensjon med hormoner i kroppen tar det lang tid før du får noe klart svar på hva som er vanlig for kroppen din..
<3 Maren <3 Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Dag 8 gjorde tempen min ett byks. Forresten... Vil anbefale deg å legge inn temperaturene dine på Fertility Friend, der kan du sammenligne med masse andre charter, for eksempel de som har hatt liten temp-økning osv osv... :-) Og så oversiktlig, da ser du virkelig ett mønster i dine kurver etterhvert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå