Gå til innhold

Angående bleier, pampers/libero????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en på 9 mnd som brukte pampers når han var nyfødt men så tisset han seg ut av dem og måtte gå over til Libero..

Nå har han fem netter på rad tisset seg helt ut så alt er våt..

Jeg har den som er fra 7-14 kg og han veier jo ikke mer en 9 kg..

Var på butikken nå og kjøpte pampers fra 7-18 kg så får jeg se om det hjelper.

Andre som har opplevd dette? evt hvilket merke bruker dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har det kun vært Pampers som har fungert. Har brukt Libero sånn innimellom for å gi den en sjanse liksom, men det lekker alltid utenfor. I dag prøvde jeg på han Libero igjen, og etter 2 timer var han våt i siden på både bodyen og str.buksa. Og dette har skjedd så og si hver gang siden han var nyfødt, så vil ikke tro det har med str. å gjøre.

Får bruke de på dagtid til de er oppbrukt, også blir det Pampers igjen. Baby Dry på natta, og Active eller Easy Up på dagen.

Bruker str 4, og han er ikke 9 kg enda.

Skrevet

Vi har aldri opplevd lekkasjer med hverken Pampers eller Libero. Har ikke brukt Libero så veldig mye da, for vi foretrekker Pampers. Libero er så tykke, stive og klumpete, Pampers virker rett og slett mye mer behagelig.

Skrevet

Her ble det lekkasjer med libero og pampers. Men for noen mnd siden begynte vi med first price. Og har ikke hatt et uhell! Syns de bleiene lukter mindre, er mindre stive og bedre i passformen. Helt genialt siden de er så billige,

Skrevet

Her har vi hatt lekkasjer med alle andre merker enn Pampers, så vi holder oss til den. Småtten er ni mnd om få dager, og er stor for alderen. Han bruker Pampers Active fit, nr. 5.

Skrevet

her har det vært motsatt, tisser ut pampers... så nå bruker vi libero sine... men kommer til å prøve pampers igjen etterhvert, pga som hun over sier at de virker mer behagelige.... tynnere og lettere å bevege seg i... gutten vår blir 7 uker på søndag, så er ikke så aktiv enda da;)

til eldste har vi brukt de på rema1000, landlord.. kjempegode og billige:) 29kr for en svææær pakke:) men de har ikke bleier til små babyer;) ikke som jeg har sett enda da...

Skrevet

Aldri prøvd Pampers. Her har det vært Libero fra dag 1 og aldri hatt noen ulykker.

Skrevet

Vi begynte med libero av gammel vane. Storesøster brukte den da hun var lita. Siden lillebror har vært sidesover, fikk vi endel nattlekkasjer. Prøvde da Pampers til nattbleie og da gikk det bedre. En sjelden gang at vi har hatt lekkasje etterpå. Nå er han tre måneder og sover på rygg og da kan det tenkes at Libero ville holdt. Men enn så lenge sverger vi til Pampers på natta.

Skrevet

Vi bruker libero nå,men hadde pampers frem til han var 2 mnd.

Aldri uhell med noen.Jeg jobbet i butikk og en leverandør sa en gang at men skal bruke en str større på bleiene!!

Skrevet

Hm.. lurer på om jeg skal prøve de first price bleiene, hører mange skryter av dem. Har tatt på han pampers i natt, blir spennende å se..

jeg har kjøpt dem som går fra 7-18 kg tror jeg det sto, og han veier 9kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...