Gå til innhold

Noen som har/skal ha simo kombivogn her? Ang. voksi/dunpose.

Anbefalte innlegg

Vi har en vi kjøpte i 2007, men vi har aldri brukt bagdelen til gutten vår, da vi hadde simo bag-vogn det første halve året.

Nå har vi et lite dilemma, fordi vi må ha en voksipose/dunpose som passer til denne baggen i kombivogna (da denne er mye smalere). Vi har en slik "Odenwalder" pose eller hva det heter, men den er litt stor til å ha i baggen. Passer perfekt til sittedelen av vogna, men den blir jo ikke brukt før til neste vinter igjen..

Noen forslag om gode vinterposer som passer til denne type vogn?

Er såååå fornøyd med simo :) perfekt for norske forhold :)

Fortsetter under...

Nå vet jeg ikke hvilken Odenwalder dere har, men selv har jeg den med bamse i, og den passer jo helt fint i flere bagger:) Har selv brukt den i en Brio kombi bag med to vinterbabyer. Vet den er altfor lang, men jeg bare dytter bunnen litt innover i posen, også blir det helt fint. Etterhvert som barna så store at de kommer frem til denne inndyttede delen, så ligger bare bena deres under denne delen og får litt ekstra varme. Har fungert flott til min to novemberbarn, go skal gjøre det samme med mitt januar 2010 barn, men denne gangn i TFK.

Må si meg enig med Tremo. Jeg har også den Odenwälder posen med bamse. Vi hadde en Emaljunga Cityjet til førstemann. Der er bagen noen cm kortere enn bagen til Simo kombi (som vi brukte mye når vi var hjemme på ferie) Dyttet bare bunnen oppover i posen, den er fortsatt mer enn stor nok. Ellers er Voksi Urban en pose jeg kan anbefale, er liten og nett (kan sette på en forlenger slik at den varer til ca 3års alder) og passer tom i de mindre bag vognene. Denne kommer i flere tøffe farger, og har komt bra ut i flere tester. Har selv gått for den denne gangen. Måtte uansett ha ny ettersom 1.mann fortsatt bruker Odenwälderen

hahaha jeg må bare le av meg selv. Jeg driver å sjekker på finn.no, går i butikker og ser... MEN prøver jeg faktisk den Odenwalder posen i vogna..? NEEEIDA :)

Og passet den perfekt? JAAADA :)

Det er bare i mitt hode at alt er litt stort for tiden. Der sparte vi jammen noen tusen gitt. :) hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...