Reese Skrevet 9. oktober 2009 #1 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg er ei jente i begynnelsen av 20årene, og som har hatt ks. Jeg har ikke vert inne på dette forumet etter fødselen så å si, men gud får god hjelp jeg fikk av folk her inne. alle var forståelsesfulle og svarte det beste di kunne og det setter jeg så stor pris på i dag. Jeg fikk innvilget ks i stavanger får litt over 2år siden, og det var en ganske tøff prosess å få det igjennom, men det gikk Grunnen til at det ar vanskelig var at jeg slet med angst og var livredd får å føde. Jeg har opplevd en del i mitt unge liv som har vert vondt med tanke på undeliv og lignende. Ks va fantastisk der og da føltes alt bare så riktig og jeg ville ikke hatt det annerledes. Hadde seff en del plager etterpå med luft, og grusomme etterrier, så ingen bør si at et ks er en enkel føsning på fødsel, selv om vi opplever det forskellig fra person til prson. Det jeg vil si er at i dag er jeg 2år eldre og planlegger neste barn:) Det skal ikke bli ks, jeg nekter å være redd lenger, jeg ønsker en normal fødsel denne gangen!!!! Angsten kan forsvinne og det hjelper å snakke om det mvh Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140785918-heisann-alle-sammen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå