lillemor2 Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Hei. Er det noen som vet noe om hvor lang tid det tar før man får tilbake mens etter fødsel. Har et stort ønske om å få søsken til vår datter.Måtte gå gjennom IVF for å få til henne og har meldt oss på søskenforsøk med IVF.Problemet er bare at for å starte opp med dette så må jeg ha fått tilbake mens.
Ella78 m/ A&M Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Tror det varierer hvor lang tid det tar, for meg tok det vel ca 3 mndr. Om det tar skrekkelig lang tid, går det ikke an å gå til legen og få hjelp? Jeg gikk på noe som het Provera som liksom skulle kickstarte menstruasjonen (pga jeg hadde svæææært sjelden mens, uregelmessig). Gynekolog kan i hvert fall skrive det ut, om ikke fastlegen kan. Lykke til! Vet godt hvordan det er å lengte etter mensen, selv om jeg selv akkurat nå skulle ønske den ikke hadde kommet i dag (hadde et liiiiite håp om å være gravid igjen, endelig...). Nu vel. Tvi tvi!!
M@msen Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg fikk ikke igjen mensen før 9 mnd etter fødsel!(ammet i 10 mnd) For meg var det HEAVEN men skjønner at du er vil ha den igjen nå!!! Lykke til:)
Flutili Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg fikk den igjen etter 3 mnd om jeg ikke husker feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå