Gå til innhold

Akupunktur i trondheim,noen anbefalinger? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Skulle så gjerne ha hatt tak i en akupunktør i Trondheim. Er i min 13. svangerskapsuke og har allerede høyt blodtrykk. Ser ut som jeg går på en smell denne gangen også... :/

Men fikk tips om å prøve akupunktur for høyt blodtrykk,og om det hjelper, så vil jeg gjerne det. Noen som har anbefalinger og evt vet noe om pris eller andre ting som kunne være av interesse så svar meg mer enn gjerne:)

Tusen takk på forhånd :)

Fortsetter under...

Skrevet

Hei Marianne.

Det som er viktig når du leter etter en akupunktør er at akupunktøren er godkjent av akupunkturforeningen - NAFO. Det er n kvalitetsikring yrket har.

Hvis du går inn på foreningen sine sider, så kan du finne godkjente akupunktører i Trondheim

http://www.akupunktur.no/id/43

Akupunktur er også veldig fint å bruke som modning i tiden like før fødsel :) og hvis fosteret ligger i seteleie, kan man bruke akupunktur for å snu fosteret

Håper dette hjelper deg :)

Skrevet

Hei! :)

Jeg fikk utført akupunktur på Phan Akupunktursenter i Kongsveien 42 på Heimdal, som ligger ca 15 min kjøring fra Trondheim sentrum, søradgående retning.

Han var kjempeflink! Han er asiatisk, og har 15 års erfaring som akupunktør, i tillegg til at han er utdannet lege. Han tok akupunktørutdanningen sin i Kina fortalte han meg. Han er veldig proff! Han og hans kone som driver senteret. Jeg gikk der pga svangerskapskvalme, og følte at d hjalp :)

Det koster 400 kr for første behandling som er på ca 35-40 min, og deretter 300 kr for etterfølgende behandlinger. Tror d var bare på torsdags og mandagskvelder de utførte behandlinger.

Nr deres står på gulesider!

Lykke til!

Skrevet

Akupunktør Arne Kausland har lang erfaring, og holder til i Trondheim.

Han er lærer ved Norsk akupunktur skole og sitter i et internasjonalt forum for akupunktur.

Han holder til i Olav Tryggvassons gt

Skrevet

Tusen takk for alle svar :)

Jeg skal sjekke opp de opplysningene jeg har fått. Håper dette fungerer for meg :) Lykke til videre på ferden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...