Gå til innhold

Fire positive tester hjemme, negatiiv hos legen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager betyr det?!

Testet positivt, riktignok svakt, på tirsdag, da tok jeg to tester for å være sikker. Begge svakt positive. Testet på morgenen onsdag og torsdag, fortsatt svake. Så gikk jeg og kjøpte to urinprøvekopper, tisset i begge på morgenen i dag, med den samme urinen. CB som jeg puttet i den ene ble svakt positiv, men den jeg tok med til legen ble negativ... Noe så frustrerende. Man kan bli desperat av denne testinga.

Hva tror dere om dette?

Så lei meg akkurat nå...

Videoannonse
Annonse
Gjest herr og fru strert
Skrevet

Vent to dager og test en gang til hjemme, se om testen blir sterkere. Det blir den sikkert, tror det er du og ikke legen som har rett jeg :) Ha litt is i magen, lykke til:)

Skrevet

Uff, ja jeg må jo bare prøve å ha is i magen, men det er så innmari vanskelig..

Skrevet

Mitt tips er at du bruker tester som bare trenger 25 et eller annet HcG for å slå ut positivt mens legen din har en som trenger mer, sånn typ 75. Og siden du har testet svakt positivt så mange ganger kanskje du produserer litt sent? Gi det til mandagen og lever en ny prøve hos legen da :) Jeg og stemmer for at du er gravid! Gratulerer!

Skrevet

Produserer veldig tidlig i tilfelle, jeg venter egentlig ikke mens før til tirsdag, så jeg testet positivt en uke før, både med billigtester og med clearblue.

Akkurat nå skulle jeg ønske jeg bare hadde ventet og ikke testet før i det hele tatt. denne tidlige testingen fører ingenting godt med seg!

Skrevet

Nå spotter jeg litt også, det har jeg aldri gjort før. Da gikk vel ikke dette da.. uff..

Skrevet

Jeg kan ikke svare på det med positiv test og så negativ test. Men syns jo det høres rart ut. Trodde ikke det var så vanlig å få "feil" resultat den veien... Men, det med spotting trenger ikke bety at det går galt! I første svangerskap spottet jeg utrolig mye! I flere dager. Og det gikk veldig bra:) Denne gangen har jeg også spottet litt, Og det er ganske vanlig å ha litt blødning i den tid en forventer mens. Så ikke gi helt opp enda:) Ønsker deg masse lykke til!!!

Skrevet

Du hadde ikke drukket veldig mye för du tok testen hos legen, slik at den ble utvanna? Ellers sliutter jeg meg til de som sier at du bör vente i noen dager og ta ny test da.

Lykke til =)

Skrevet

graviditetstesten slår ikke ut om du ikke har hcg i urinen, så det er godt mulig at (som nevnt over) legetestene trenger høyere hcg for å slå ut :-)

ikke gi opp av den grunn!

mest sannsynlig så er du gravid og fremdeles gravid over helgen! test igjen i morgen eller dagen etter :-)

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...