Mamma's Magic Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Det ser faktisk ut som jeg er gravid! Etter to MA i februar og mai i år, la vi prøvinga på vent i noen måneder. Begynte igjen i august, og opplevde da en ekstremt lang syklus, på 37 dager. Nå i september bestemte jeg meg for å teste for EL, og testa fra dag 10 til 16. Ikke noe utslag. Ikke noe eggløsningsslim heller, eller smerter. Resultatet ble at vi hadde spontan sex når vi følte for det, og ikke fulgte noen tidstabell, rett og slett fordi vi ikke visste når EL var. Jeg hadde IKKE regna med at dette kom til å gå bra. Men så,i går følte jeg meg småkvalm, og testoman som jeg er, bestemte jeg meg for å ta en test. Og jammen var den positiv! Jeg skjønner ingen ting, aner ikke når jeg hadde EL, og når jeg egentlig hadde IKM, men det spiller jo ingen rolle, jeg er graviid!!! Og denne gangen SKAL det gå!! Alle gode ting må være tre for oss nå! Jeg har bestemt meg for å dra rett til legen og be om blodfortynnende, det kan i hvertfall ikke skade. God helg og lykke til, alle dere fine jenter! Lykkelig klem, med babystøv, fra
Venter på bitteliten Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Så bra! Alle gode ting er tre, vet du. Til lykke med graviditeten, du har masse fint å se fram til.
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 gratulerer så mye:-) så hyggelig å høre:-)
GuttemammaTilTo Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 GRATULERER!!! så fantastisk!! lykke til :-D
AnnaA+T Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer såå mye!! Og masse lykke til Alle gode ting er 3!!
Puppen og lillemor Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 gratulerer så masse!! slike solskinnshistorier er godt å høre for en som akkurat har hatt en MA..
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 9. oktober 2009 #7 Skrevet 9. oktober 2009 OI, SÅ FLOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så masse kjære deg! alle gode til er 3 skal du se:)))))))))))) Stor klem
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 9. oktober 2009 #8 Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer!! Så bra da Vel fortjent og lykke til
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 9. oktober 2009 #9 Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer så masse:) Klart alle gode tin er tre.....lykke til videre iallfall:) Fikk du blodfortynnende eller......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå