M@msen Skrevet 9. oktober 2009 #1 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg er gravid:) Idag lyste CBD gravid, ikke noe tvil:) Jeg har jo sagt til mannen at jeg har en følelse av at jeg er gravid, men jeg skal "stjele" en idè her i fra, når han kommer fra jobb skal jeg legge en bolle i ovnen... Jeg skal si det er middag til han i ovnen... ti-hi. Sender baby støv til alle dere andre:) jeg skal nok følge med her også ja:) er så hyggelig her, dere er så flinke å ta vare og oppmunter hverandre jenter, stor klem!!
Ella78 m/ A&M Skrevet 9. oktober 2009 #3 Skrevet 9. oktober 2009 Hipp hipp hurra!!! Gratulerer så inderlig mye!!! Lykke til i svangerskapet!
Venter på bitteliten Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer! Hehe, god ide med bolle i ovnen..
Mamma's Magic Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Haha, for en morsom måte å fortelle det på! Jeg testa positivt i går, og fortalte det til mannen min da han kom hjem, men søren at jeg ikke har like bra fantasi som deg! Uansett, gratulerer så mye, og lykke, lykke til:)
Carina har to små gull Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer så masse med spira
M@msen Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2009 Takk for alle gratulasjoner, det er veldig hyggelig:) Skal gi dere en oppdatering på mannen min sin reaksjon på bolla...LER:)
konemor=) Skrevet 9. oktober 2009 #8 Skrevet 9. oktober 2009 gratttis til deg!!! så morro!!! klem jeg skulle ønske jeg hadde hatt nok tolmodighet med å fortelle d til mannen når han kom hjem fra jobb.neida,jeg sto og gråt i tlf med helt fresh test i handa=D
M@msen Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2009 Ekke så lett å holde det hemmelig... men det går nok bra:) Må gjøre div ting for å ikke tenke på det!!!
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 9. oktober 2009 #10 Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer!! Har IKM idag, håper den ikke kommer. Håper du smitter meg litt he he
M@msen Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2009 Sender over masse smitte:) he he:) Lykke til!!!
GuttemammaTilTo Skrevet 9. oktober 2009 #13 Skrevet 9. oktober 2009 GRATULERER!!! det er så fantastisk å lese om dere heldige som blir gravide!! en dag er det min tur :-D
M@msen Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 10. oktober 2009 Dat er klart det blir din tur også Sender over masse baby støv:) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå