Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Leste at du var hudpleier og lurte på om man kan ta fruktsyrebehandlinger (hos hudpleier) når man er gravid? Kan man evt. bruke behandling av styrke 50%? Takknemmelig for svar :-)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 9. oktober 2009 #2 Skrevet 9. oktober 2009 Tror hun er på 2.tri nå, prøv der :-)
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2009 Takk for tipset :-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 hei jeg er her jeg frukstsyrebehandlinger jobber kun i huden og er ikke i kontakt med blodbanen vår så det er helt trygt å bruke fruksyre under graviditet fordelen med 50% syren fra md er at den har 5 % salisylsyre i tillegg som virker lokalt bettenesesdempende noe som er gunstig vist du har hormonelle utbrudd.. men jeg vil anbefale deg og bruke faktor 30 på dagtid selv om sole ikke skinner da vi gravide er ekstra følsomme for uv stråelr
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2009 Jippi jippi, da blir det behandlinger :-) Tusen takk for tilbakemeldingen :-) PS. La inn spm. på 2. trimester også, så den kan du bare overse!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 9. oktober 2009 #6 Skrevet 9. oktober 2009 skulle bare mangle er du gravid på nytt du også? hvor langt er du på vei? gratulere i såfall <3
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2009 Takk for det :-) Ja, jeg er 17+5 med ny spire, så her blir det nok travelt etterhvert! Synes svangerskapet har gått så fort denne gangen.. Sikkert fordi det ikke er tid til å kjennne etter. Med en 14 mnd. i huset (det merker sikker du også), så er det så mye som skjer;-) Skal på UL den 19 okt., så det gleder jeg meg veldig til! Hvor langt er du på vei? Er formen bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå