lillehare Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg skal ta orgalutran i morgen, men husker ikke hva den gjør?? erfaring, råd, bivirkninger?? skal ta den i morgen tidlig, før ul. Ferdig med puregon nå, med mindre eggposene er små...
kaffeplante Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 hm ble nysgjerrig jeg nå...hvorfor skal ikke jeg ta det???skal også på UL i morgen....håper noen kan svare deg på hva det skal tas for!!
lillehare Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2009 ja, hvis jeg ikke husker helt feil så skal den modne eggene og ovitrelle slipper dem løs. men det er så lenge siden jeg var på forsamtale så jeg husker ikke helt. husk at vi alle er forskjellige, derav tilpasset regime. jeg har gått bare 5 dager på puregon 125 IE, kjepme lite synes jeg, hører jo støtt om folk som får 250 og mer!! helt sykt å tenke på!! men ikke bekymre deg det går fint!!
kaffeplante Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 hehe ja blir en spennende dag. massse lykke til
lillehare Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2009 du og, tvi tvi, si ifra hvordan det går da!! er det 1. forsøk for dere??
kaffeplante Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 skal la deg høre fra meg.ja er første forsøket. god natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå