Gå til innhold

hva er dette for noe egentlig? Hmmmm

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde ikm i går, og tok test, så bare et snev av en rød strek. Ikke ovrbevist for å si det sånn. I tillegg så ringte jeg legen i dag, og hun legesekretæren sa at jeg ikke var gravid ut fra blodprøve. Tok blodprøve 3 uker etter forrige mens, dvs at det kun var 1 uke siden jeg evt ble befruktet. kan det være for tidelig eller ser man det uansett?

synes alt er litt rart fordi jeg har så super symptomer, kjenner det veldig igjen fra forrige gang jeg gikk gravid. Tisser hvert kvarter, konstant trøtt, stikninger og murring i undeliv og korsrygg. Ømme bryster/vorter. Humørsvingninger. Kan det være innbilt mon tro?

Eller er det bare mensen som er på vei??? hva tipper dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp ClearBlue digitaltest imorra, den det står "gravid"/"ikke gravid" på.

Så er du helt sikker:) Prøven hos legen hørtes ut som kan være tatt litt for tidlig til å stole på.

Lykke til da:)

Skrevet

Nabo venninna mi testa ca en uke etter el hos legen, å den blei negativ. Så hun la igrunn fra seg at hun kunne vær gravid. Men ingen mens kom å hun testa 1 dag over ikm med cb digital hvor der sto gravid. Såå, det er mulig det er fortidlig å teste da :)

Ønsker deg masse lykke til å håper du komme inn hit til oss :)

Skrevet

Tror nok som de andre at det kan ha vært litt tidlig. Jeg vet at de vanligvis (på legekontoret her sa de i hvertfall det) ikke tester hcg i blod før 9 dager etter antatt befruktning, tidligst. For før det er det veldig få som har hcg stort nok til å måles... I tillegg vet jeg at det er mange som går lenge før HCG kan måles i det hele tatt i blod og urin, fordi noen har lavere/tregere produksjon av HCG enn andre....

Selv tok jeg en test på dag 10 i urin som ikke var til å ta feil av.... dag 11 målte de i blod, og jeg har veldig høye hcg-verdier. Men for andre kan det være umulig å måle det så tidlig... Det er veldig individuelt.

Vent noen dager og ta ny test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...