lykkeligmortileinydeligjente Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Tenkte meg i bassenget med jenta mi på lørdag, men så fant jeg ut i går at jeg er gravid ca to uker siden EL og 4 uker siden første dag i siste mens. Har slimproppen kommet på plass? Eller bør jeg vente litt til før jeg hopper i bassenget?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Ettersom eg forstår så blir slimproppen danna etter el...? Vet ihvertfall at det er noe som dannes før ikm!! (Da den faktisk kommer ut under en normal menstruasjon og!! Blir vel bare tjukkere ettersom "trykket" øker..hehe) Og gratulerer med graviditet!!! :D:D
konemor=) Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 hei=) det er helt trygt å bade=) så gjør det så mye du orker. det er egentlig bare bra for gravide og kjempe fint for de som får bekkenløsning også=) jeg testet positivt i dag, og er ca lika langt på vei som deg, og jeg skal bade myyyye i svangerskapet. det er en veldig fin måte å holde seg i form på som gravid=) det er vel egentlig bare etter at vannet har gått du ikke skal bade, hverken i badebasseng eller badekar. håper du ble klokere=) lykke til videre og grattis!!!!
MammaMia=) Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg fikk beskjed sist at det var helt ok å bade. Er visstnok bare hvis du har høyt blodtrykk lengre ut i svangerskapet hvor man skal være litt forsiktig med å være for lenge i varmt vann( lengre enn 15-20 min). Er ihvertfall det legen sa til meg.. Gratulerer så masse forresten:)
lykkeligmortileinydeligjente Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2009 Tusen takk for råd og gratulasjoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå