konemor=) Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 jeg smyger meg forsiktig inn hit... tror med ganske stor sikkerhet at jeg er gravid etter to positive tester=) men så melder bekymringen seg om testene var reelle.. den første var en svaak positiv bs. for to dager siden. i dag tok jeg en cb som ble positiv ganske fort. iløpet av et et til to min. og slik holdt den seg hvertfall et par timer, men så fadet den litt ut og nå er det bare en sytråd strek igjen av den. men burde jeg ikke stole på det resultatet som var i de to timene? jeg velger det!!! er det noen som har opplevd å først få et positivt resultat som etterhvert forsvinner??? veldig takknemlig for svar!! P.S billigstrimmelen har fortsatt samme teststrek=)
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har tatt 3 tester:) hehe.. Men enda ikke vært til lege. Vet ikke helt når man bør dra til lege. Jeg er inne i 6.uka. Fant det ut for snart en uke siden. Jeg tror nok vi kan stole på testene:)
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Ønsker deg velkommen jeg Skal litt til at den testen lyver. Gratulere begge to:)
konemor=) Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2009 takker for oppmuntrende svar=) klem
illeana Skrevet 9. oktober 2009 #5 Skrevet 9. oktober 2009 Cb testene er positive hvis de blir positiv innen litt over to min..... Så da var din positiv,.. Betyr ingenting hvor sterk eller svak den er..... men testene tørker så dannes det en tynn strek, så bare kast den....
konemor=) Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2009 hei illeana=) takk for svar og ja testen er kastet. ble bare bekymret av å gå å titte på den hele tiden=S og nå tror jeg kvalmen såvidt har begynt å snike seg over landet, så da så=) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå