allegodetingertre<3 Skrevet 9. oktober 2009 #26 Skrevet 9. oktober 2009 Jenta mi på snart 6 mnd bruker masse kjole:) Jeg ser at i hvertfall her på forumet er jeg kanskje litt anderledes da, for hun går så og si aldri bare i body og strømpebukse. Men jeg bruker kun klær i behagelige stoffer, så hun lider ingen nød:) Har mange fine kjoler som er både hjemmestrikket og kjøpt, og ullstrømpebukser og body som hun har under. Bruker også myke busker og overdeler på henne. Liker at hun er pent kledd, men er veldig nøye på at det skal være behagelig og praktisk samtidig. Men på morgenen og kvelden så ligger hun å spreller i kun nattdrakt da:)
Mamma´n til lillemor Skrevet 9. oktober 2009 #27 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg er egentlig forundra over at jeg faktisk pynter lillemor litt. Jeg er en person som alltid går i bukse, genser og joggesko, sjeldent særlig pynta. Men det er veldig sjeldent lillemor kun har body og strømpebukse, foreløpig i allefall. Jeg tror ikke jeg gidder å bry meg så lenge, men har jo ikke så mye å ta meg til her jeg er hjemme.... Skylder på det. Men det er alltid behagelige klær, da. Hun hadde på seg kjole noen ganger i sommer, og ellers i selskap og middagsbesøk. Syntes ikke det var upraktisk, det var jo ikke så mye hun beveget på seg da, og det var kjoler som var enkle å ta på med seler. Fikk litt i gaver, og synes det er hyggelig å bruke det jeg får eller ta det med til butikken og bytte i noe jeg vil bruke.
MissStine Skrevet 10. oktober 2009 #28 Skrevet 10. oktober 2009 Lille snuppa mi er 7,5 mnd og har brukt masse kjoler, helt siden hun ble født! Det er jo såklart behagelige og komfortable kjoler som hun beveger seg godt i. Jeg synes det er stor stas jeg, å pynte henne opp litt! Ser ikke ut som hun har noe imot det heller;)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 11. oktober 2009 #29 Skrevet 11. oktober 2009 Har bare 2 kjoler og de fikk vi i gave, men de er str 68 og opp. Snuppa er 3,5 uker gammel, og kjole er ikke noe jeg synes er praktisk å skulle bruke på henne... Så ikke noe jeg kommer til å kjøpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå