Gå til innhold

Didriksons vinterdress - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veeeldig fin og ser helt super ut, men finner ingen tester på den!! Noen som har brukt Didriksons til barna?

Skrevet

nope,men har en jakke derfra selv som jeg er utrolig fornøyd med. Kvalitetsmessig er de generelt bra:)

Skrevet

Ok, høres bra ut :)

Noen andre?

Skrevet

Jenta vår har Didriksons vinterjakke og den er vi kjempefornøyde med. Deilig, god og varm. Har hørt at de har kommet veldig bra ut i tester gjort i Sverige, men har ikke hørt om noen gjort her i landet...:)

Skrevet

Jenta vår på 5 har vinterdressen, kjøpte den i fjor og den passer i år også.

Vi er synes den er skikkelig god! Den har vært brukt i all slags høst- og vintervær, er lett å bevege seg i, varm, vind- og vanntett! Og så skiller den seg litt ut fra "alle de vanlige" dressene i farge & design:)

Anbefales!!!

Skrevet

Hvor kan en kjøpe didrikson klær da??

Skrevet

Ah, takk for svar! Da blir det den. Ja, utrolig fine dresser, men stusset litt på at stoffet var så annerledes enn på andre dresser. Ble litt usikker på om de er vanntette, men må vel tro det da :)

• 1 år senere...
Skrevet

Var det ikke den de testet i Foreldre og barn nettopp, og den som fikk best score? Jo, det tror jeg.

Vet de selger Didrikssons på sportmann.no.

Skrevet

Jeg har hatt Didisrikson regntøy til lille snupp her. Og det har holdt i 2 år!!! Veldig fornøyd med det vertfall.

Skrevet

Den kom jo best i test 2010, selges på xxl bl.a. men vet ik om de har fått den inn enda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...