lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 I morgen er jeg på dag 27 i syklusen, de forrige månedene har syklusen vært på (i synkende rekkefølge); 27,28,25,27 og 26...er vanskelig å regne da..hvor lenge bør jeg vente med test..? Føler meg veldig pre-menstruell igjen..
*jente2010&jente2013* Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Det kommer litt an på når du hadde EL? Har du testet etter EL? Som regel får man mensen 14 dager etter EL:)
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2009 Nei, har ikke testet det, har forsøkt å kjenne etter, men blir bare forvirra av alle "tegn" og "symptomer" ;P
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Da har du IKM ca fra dag 25-28 i syklusen... Jeg "sliter" litt med det samme... Har syklus på 26, 28 og 30 dager.... Tenkte å EL-teste denne pp, så er det litt lettere å ha konrtollen. Men for å se det på den positivbe siden: Du har iallefall ikke så lange sykluser, da. Da har du sannsynligvis ikke så lang tid mellom TR og IKM... Lykke til-håper TR uteblir
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Mente selvsagt å si at du sannsynligvis ikke har så lang tid mellom TR og EL (ikke IKM).. hehe... Du kan sikkert ta en test i morgen
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2009 Takk det samme )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå