håpefull *er mamma* Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Var "på do" rett før jeg skulle sette kveldscrinonen. Har vært litt treg i magen de siste dagene, så måtte presse litt. Da jeg skulle tørke meg, hadde jeg friskt blod på papiret. Satte så Crinonen, og gikk meg en tur. Fikk opp pulsen litt. Under turen fikk jeg litt knip i livmoren, men det gikk over igjen. Da jeg kom hjem blødde jeg ikke frisk lenger, men har litt utflod med litt brunt i. Tror det likner på det jeg har hatt tidligere, men blir usikker når jeg ska begynner å sammenlikne. Har fortsatt litt knip som kommer og går. Er kjemperedd og helt på gråten. Lurer på om noen hormoner er på vei også.. Har noen opplevd dette før, og hva ble resultatet???
Hvitveis Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Hei håpefull-09. Vi er i samme båt i dag vi...jeg og er helt ute av meg og føler at håpet er ute:o( har hatt sånn mensenvondt i hele ettermiddag, det kommer og går og kniper i underlivet. Er jo første gangen dette så vet ikke hva som er normalt..håper det bare er crinonen. Jeg også fikk sånn størkna blod, men det har roa seg veldig, crinonerester som er lyserosa har jeg hatt av og til siden forrige uke så det uroer meg ikke så veldig. Men knipene og den dårlige følelsen sitter der gitt.....Men det var ingenting blod eller gugg på crinonepinnen i kveld så da roa jeg meg litt. Vel etter som jeg har lest her inne så er visst nesten alt normalt. Får håpe og tro at det er den crinonen som er årsaken og at vi begge to bare kjenner en huleboer som rigger seg godt til inni der:o)
håpefull *er mamma* Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2009 Ja, dette er en tøff tid. Jeg tror ikke jeg har hatt blod på Crinone-pinnen, før, ikke engang i stad da jeg satte den etter den friske blødningen. Den blødningen jeg har sett har kommet på papiret. Men i stad kom det endel mer enn tidligere, og den var rød. Vet ikke helt hvordan det kan forklares, men liknet sånn blod som kommer med det samme man begynner å blø friskt (ikke brunt) når man får mensen. Samme mengde på papiret også. Det har stoppet opp igjen, men er så redd:-(
Hvitveis Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Huff ja dette er noen tøffe dager asså! Men man får vel bare vente og se hva testen sier og håpe på det beste:o)
håpefull *er mamma* Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har tenkt å teste om en uke idag. Da er det 14 dgr siden innsett. Går og lurer litt på om jeg skal prøve en test litt før. Hva skal du gjøre, hvitveis?
Hvitveis Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har å vært inne på tanken og teste før, men tror ikke det er noe vits. Bedre og bare vente til man får et helt sikkert svar. Uff jeg er helt utafor nå jeg, klarer ikke å tenke på annet....vil så gjerne være gravid, men har dessverre en dårlig følelse for første gang:o(
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 heisann... Nyter disse siste dagene før uttak og innsetting...hater å være der dere er nå... FRYKT IKKE! Jeg hadde en bloddryppende Crinonestang noen dager før positiv test. Knallrød var den..... Så alt håp er IKKE ute! Jeg testet dag 10 sist og fikk positivt utslag.
Hvitveis Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Men hadde du vondt da nurket1? jeg har sånn menslignende stikk/kramper i magen....uff er bare sååååå nervøs nå!
håpefull *er mamma* Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2009 Tusen takk for svaret ditt, nurket. Kan nesten ikke få sagt hvor godt det er å høre det. Blødningen ga seg igjen med en gang. Hvor kommer dette blodet fra? Må vel være livmoren, og ikke skjeden? Lurer på om jeg skal prøve en test på søn el man.En uke siden innsett idag. Men er det ikke egentlig logisk at man skal kunne teste 14 dgr etter UTTAKET? Det er jo da vi liksom har el. Har bare tenkt tanken. Vet jo at det ikke er sånn;-) Lykke til med ny runde, nurket. Når starter du, og hvor mange forsøk har du hatt. Har du barn fra før?
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 8. oktober 2009 #10 Skrevet 8. oktober 2009 Tjaaaa....husker ikke akkurat om det kom samtidig....men det var skikkelig blodig altså....hadde vel mer murring kanskje og følte at livmora var oppsvulmet.... Vanskelig å forklare...det skjedde på kvelden husker jeg og jeg er SIKKER på at hjertet mitt stoppet en stund... Lykke til...
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 8. oktober 2009 #11 Skrevet 8. oktober 2009 Hmmmmm 8 runde...søskenforsøk....holdt på i to år.... Fann fire kanskje seks egg på UL i kveld.... Litt deppa for skulle gjerne hatt flere. hatt en cyste som har bråka der inne og redd den har ødelagt forsøket litt... Blodet kommer fra skjeden fordi veggene er oppsvulmet og supersåre. Crinonen er noe herk....og masse gir gravidesympton! Skal ha Cyclogest denne gangen.... Nå kan jeg enda leve i håpet....
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 8. oktober 2009 #12 Skrevet 8. oktober 2009 gir masse skulle det være her....
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 9. oktober 2009 #13 Skrevet 9. oktober 2009 Hei håpefull-09! Du kan godt teste 14 dager etter uttak. Riksen gjør det.
håpefull *er mamma* Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 9. oktober 2009 Da kan jo jeg faktisk teste på tirsdag!!! Prøver å få tak i Porsgrunn nå, men et er bare opptatt der. Tenkte å spørre dem om litt av hvert. Også når jeg kan teste. De sa bare CA 14 dgr til meg;-) Ingen antydning til blødning lenger. Var bare den ene gangen jeg var på do i går..
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 9. oktober 2009 #15 Skrevet 9. oktober 2009 Klinikken vil nok at du skal vente med testen så lenge som mulig. Synes du kan teste når du vil, jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå