Ungmamma21 Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 noen som har opplevd å ha dette men som alikevel har vært gravide?? testet positivt etter dette?
konemor=) Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 hei Ungmamma21=) jeg kan ikke snakke for meg selv, men første gangen søsteren min var gravid blødde hun veeeldig mye, hun var helt fortvila stakkar,men det gikk kjempebra og bevist på det er nå 17,5 år og er utvekslingstundent i usa=) klem
makkapakka med spire Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg hadde brun utflod og småblødninger til jeg var 14 uker på vei, de begynte før positiv test, det var igrunn derfor jeg testet for hadde aldri opplevd lignende. Min mens starter uten noe form for spotting først. Det var noen tøffe første uker og en del ultralyder for å roe meg selv ned. Trodde konstant at jeg kom til å miste for hadde litt menssmerter i tillegg. Nå er jeg 3 uker unna termin og gleder meg masse til jenta kommer:O) Lykke til videre i svangerskapet.
Ungmamma21 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2009 ok, det var jo godt å høre at det er mulig liksom;) men jeg har bare fått negative teter jeg da. 2uker siden jeg testet sist. skal se om det kommer noe mens i løpet av helgen eller så skal jeg teste igjen på tirsdag;) opplevde ikke dette i det hele tatt med de to første. men det kan skje med en evt tredje mann liksom??? tusen takk for svar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå