Gå til innhold

Dere som har født før..!

Anbefalte innlegg

...merker dere noe på magen ennå? nå på kvelden føler jeg at jeg er 3mnd på vei jeg...ikke som med sist hvor jeg ikke fikk anntydning til magen før i 4.mnd :S

Er det bare jeg som har lagt på meg litt ekstra i det siste, eller er det flere som føler seg ekstra "oppblåst"?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140782951-dere-som-har-f%C3%B8dt-f%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sist jeg var gravid fant jeg ikke ut det før jeg var 12+6. så jeg kan ikke si jeg kjente mye i begynnelsen sist nei.. hehe

Jeg var hos legene her om dagen, å da sa jeg at jeg kjente liv, det var slik jeg tenkte at jeg måtte ta test, fordi det var noe i magen som rørte seg. men legen min mente at det var umuli å kjenne så tidlig, så jeg sa bare at det sikkert var innbilding fra min sin side... hehe

Jeg er nå 4+2 (tror jeg...) med tredjemann. I første svangerskap fikk jeg ikke mage før jeg var godt halvveis. Da jeg hadde gikk i 8 mnd skulle jeg kjøpe meg hostesaft pga sterk forkjølelse. Spurte da på apoteket hva jeg kunne bruke som var gravid. Fikk da spørsmål om jeg var over 3 mnd på veg... hehehe... Med andremann kom magen mye tidligere. Rundt 15-16 uker mener jeg å huske. Må si jeg er spent på når den dukker opp denne gangen:) Har ikke mage enda i allefall.

mm,tenker jeg og..var veldig kvalm første mndene i første svangerskap, og håper det ikke blir verre enn det er nå ;) får bare vente og se..men er veldig oppblåst(om mulig ennå mer enn vanlig,hehe) og synes det er litt vanskelig å holde magen"på plass"..er normalt slank, og akkurat gått inn i 5.uke :)

Annonse

Godt det ikke bare er meg som er oppblåst da! Er jo egentlig veldig slank, naturlig...men veier jo faktisk 10kg mere nå, enn da jeg ble gravid med førstemann :-S

Og holdt også på med litt "slanking" nå...eller lav-karbo diet, har økt karbene litt nå når jeg fant ut at jeg var gravid, men holder de fortsatt ganske lave ;)

Men har faktisk gitt seg litt nå...ikke like oppblåst på kvelden!

Går inn i uke 5 nå, så mulig det bare var pga IKM....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...