Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 4 mndr som jeg må bysse i søvne hver gang han skal sove..Han begynner og bli ganske tung så det begynner å verke i ryggen og armer...Har noen gode tips om hvordan jeg kan venne han av dette!?! jeg prøver å la han ligge men han bare skriker og blir helt "galen", han klarer ikkje å finne søvnen selv..er han for liten til at jeg kan la ham ligge å gråte en stund?var noen som sa det..litt langt dette men trenger så sårt hjelp:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff føler sånn med deg! Sånn har vi hatt det også, men nå har vi gått over til å ta vogna inn i stua og kjøre over dørterskelen til hun sovner :oP Ikke akkurat noen avvenningstips fra meg, bare masse medfølelse :o)

Etter min mening er han for liten til å ligge å gråte, men går jo ann å prøve opp-ned-metoden kanskje? Legge han i senga også gå inn å trøste evt ta han opp å trøste, men legge han rett ned og gå ut av rommet når han roer seg. Har ikke prøvd det selv enda, men har hørt mange som har hatt suksess med den metoden. Ellers vil jeg anbefale deg å gå til innkjøp av bæresele. Vi brukte Manduca, den var vi veldig fornøyd med.

Lykke til!

Skrevet

Det er godt å hørre at vi ikke er alene om å ha det slikt,for jeg føler meg ganske alene til tider så det er godt me medfølelse:)jeg har prøvd den metoden men jeg får så vondt inni meg når han gråter at jeg tar han heller opp ;P

Takk for det så får vi gjerne prøve vognen vi også,hehe;)

Skrevet

Hva med å legge ham inntil deg i sengen når han er passe trøtt. Han kommer nok til å skrike da også, men da er han nær deg, du kan stryke på ham osv, men han blir ikke bysset. Så kan du etterhvert gå over til å ligge ved siden av ham, men ikke inntil og holde hånden, så over i egen seng osv. Ta det gradvis og vær tålmodig. Prøv flere ganger hver dag og IKKE gi etter om du først er begynt. Han har det ikke fælt når han ligger inntil deg, selv om han gråter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...