Håpefull72 Skrevet 8. oktober 2009 #1 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er ny inne på den siden, men har ofte brukt bloggene for informasjon. Vi startet å prøve for barn i januar og ble gravideetter 1 måned. Hadde få symptomer på graviditet, men testene sa positiv. I uke 10 + 2 begynte jeg å blø. Kom noen dager senere tul UL hvor de konstanterte tom forstersekk. Da var det bare å få 4 stikkpiller og vente på at alt skulle komme ut. Vi bestemte oss for å ta en skikkelig ferietur den sommeren (3 ukers rundreise til USA) til trøst. Vi startet å prøve igjen da vi var i USA. Ble gravid igjen etter en måned. Mange flere symptomer denne gangen. Hvilken glede å oppleve litt morgenkvalme!! Var naturlig nervøs de første ukene, men begynte å slappe av da 10 uker var over. Men så, i uke 11+1 begynte jeg å blø igjen. Ble konstantert nok en tom forstersekk. Jeg valgte stikkpiller igjen, selv om det er mer smertefullt, da det er bedre for kroppen (i følge legen). Nå må jeg innrømme at jeg begynner å bli litt pessimistisk i forhold til om jeg noen gang vil greie å komme meg forbi 12 uker. Er det noen som har opplevd dette? Og som har greid å bære frem et barn etterpå? Jeg har jo ikke allverdens tid med mine 37 år, så har ikke lyst til å gjennomgå dette flere ganger!! Og hvorfor skjer det? Er det noe jeg har gjort? Uff, må prøve å tenke positivt - gir iallfall ikke opp!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140782721-2-ganger-sa-tom-fostersekk-noen-h%C3%A5p-for-oss/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå