Gå til innhold

2 ganger SA - Tom fostersekk - noen håp for oss?

Håpefull72

Anbefalte innlegg

Jeg er ny inne på den siden, men har ofte brukt bloggene for informasjon.

Vi startet å prøve for barn i januar og ble gravideetter 1 måned. Hadde få symptomer på graviditet, men testene sa positiv. I uke 10 + 2 begynte jeg å blø. Kom noen dager senere tul UL hvor de konstanterte tom forstersekk. Da var det bare å få 4 stikkpiller og vente på at alt skulle komme ut. Vi bestemte oss for å ta en skikkelig ferietur den sommeren (3 ukers rundreise til USA) til trøst. Vi startet å prøve igjen da vi var i USA. Ble gravid igjen etter en måned. Mange flere symptomer denne gangen. Hvilken glede å oppleve litt morgenkvalme!! Var naturlig nervøs de første ukene, men begynte å slappe av da 10 uker var over. Men så, i uke 11+1 begynte jeg å blø igjen. Ble konstantert nok en tom forstersekk. :( Jeg valgte stikkpiller igjen, selv om det er mer smertefullt, da det er bedre for kroppen (i følge legen). Nå må jeg innrømme at jeg begynner å bli litt pessimistisk i forhold til om jeg noen gang vil greie å komme meg forbi 12 uker. Er det noen som har opplevd dette? Og som har greid å bære frem et barn etterpå? Jeg har jo ikke allverdens tid med mine 37 år, så har ikke lyst til å gjennomgå dette flere ganger!! Og hvorfor skjer det? Er det noe jeg har gjort? Uff, må prøve å tenke positivt - gir iallfall ikke opp!! :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...