Lissi♥♥♥♥ Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Har begynt med nestle risgrøt til 4 mnd baby,. men den er så rar i konsistensen. Enten er det klumper, eller hvis jeg rører for mye er den klissete. Etter en stund begynner den å smelte/flyte liksom.. Er den bare slik eller lager jeg den til feil? Bruker litt avkjølt kokt vann, kanskje 25-37°C. Ellers prøver jeg med 1/2 dl vann pluss 1/2 dl pulver.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg opplever den også sånn. Har bare brukt den 3 ganger, men alle tre gangene har den blitt klumpete. Når det gjelder at den blir tynnflytende, så synes jeg alle grøtene blir sånn, og har prøvd 4 forskjellige. Det er kanskje maisgrøten fra Nestlè som blir minst flytende synes jeg.
Blomstrose Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 ungen min er et år gammel,jeg har erfaring med å få vekk klumpene i risgrøten enten ved å vispe med gaffel eller kan du blande først grøt i vannet og deretter NAN pulver i vannet,røre de sammen,grøten blr kjempe fin
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2009 Takk til dere begge to blomster:) Skal kjøpe maisgrøt i morgen, og så skal jeg prøve å blande inn litt NAN pulver i risgrøten. Vispe med gaffel gjør jeg allerede, det hjelper da også ganske mye.. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå