Gå til innhold

Hyttetur, fortelle venner eller vente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på hyttetur snart og lurer veldig på om jeg skal fortelle det der til mine venninner..Det er mine nærmeste venner jeg skal på tur med og samboerne deres! Det blir helt sikkert vin og kos, og jeg som er SÅÅ trøtt og dårlig innimellom..så kan det bli vanskelig å skjule det..

Jeg er 8 uker på vei idag... Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare fortelle det? Er jo kjempekoselig å inkludere dine beste venninner i hemmeligheten! Jeg synes det er hyggelig at de nærmeste vet men ikke alle andre. Jeg kan ikke forstå de som vil holde det hemmelig fordi det kan gå galt. Jeg ville trengt å dele det også med mine nærmeste hvsi det hadde skjedd. Ha en koselig hyttetur, håper formen blir grei!

Skrevet

helt enig..fortalte d med en gang testen va positiv eg..var så gla at eg måtte dele det med familie og venner..og d får være med på oppturer og evt nedturer...men d ska jo bare bli oppturer : ) : ) GOOOOD TUUUR !!!!!!!

Skrevet

Jeg skal på hyttetur med venner når jeg er 9+1...vi kommer til å fortelle det...er egentlig ingen grunn til å holde det hemmelig da. Og de kommer sikkert til å skjønne det uannsett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...