Bride09 Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Skal på hyttetur snart og lurer veldig på om jeg skal fortelle det der til mine venninner..Det er mine nærmeste venner jeg skal på tur med og samboerne deres! Det blir helt sikkert vin og kos, og jeg som er SÅÅ trøtt og dårlig innimellom..så kan det bli vanskelig å skjule det.. Jeg er 8 uker på vei idag... Hva hadde dere gjort?
hm... Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Hvorfor ikke bare fortelle det? Er jo kjempekoselig å inkludere dine beste venninner i hemmeligheten! Jeg synes det er hyggelig at de nærmeste vet men ikke alle andre. Jeg kan ikke forstå de som vil holde det hemmelig fordi det kan gå galt. Jeg ville trengt å dele det også med mine nærmeste hvsi det hadde skjedd. Ha en koselig hyttetur, håper formen blir grei!
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 helt enig..fortalte d med en gang testen va positiv eg..var så gla at eg måtte dele det med familie og venner..og d får være med på oppturer og evt nedturer...men d ska jo bare bli oppturer : ) : ) GOOOOD TUUUR !!!!!!!
Mathoka Skrevet 9. oktober 2009 #4 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg skal på hyttetur med venner når jeg er 9+1...vi kommer til å fortelle det...er egentlig ingen grunn til å holde det hemmelig da. Og de kommer sikkert til å skjønne det uannsett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå