*jente2010&jente2013* Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 kosttilskudd bruker dere? Jeg bruker "Gravid" fra lifeline, klarer ikke å tygge den tyggetabletter da den smaker pyton, men deler den opp 2 og svelger den:)
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Bare folsyre (folat) fra Nycoplus. Kommer til å be om å få sjekket jernlager neste gang jeg er hos lege for å se om jeg trenger litt ekstra av det også. Hva er det "gravid" inneholder egentlig? Er det folat med noe mer??
*jente2010&jente2013* Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2009 "Gravid" inneholder: 400g folat, omega-3, Vitaminer(A,D),mineraler og naturlige antocyaner fra blåbær:) I esken er det delt opp dagsdoser, 1 pose innholder 4 tabletter: 1 vitamin/blåbær/mineraltablett, 2 Omega-3 kapsler og 1 makromineral tyggetablett:) Tyggetablettern smaker absolutt ikke godt, men går an å dele den opp å svelge den:) Den skal være byttet ut nå har jeg hørt, men usikker på hva den nye smaker:)
sommerbaby! Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 gravitamin, legen min sa det var den beste =)
*jente2010&jente2013* Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2009 SnartNr2? googlet det nå, å det så jo veldig bra ut:) kansje det blir det neste gang, er det 1 eller flere tabletter? Selger alle apotek denne typen?(",)
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg planlegger å bli gravid, og jeg har nå i en uke tatt Gravid fraNycomed. Den inneholder MASSE greier vitamin A, C, D og E, B6 og B12 tiamin riboflavin biotin niacin pantotensyre folsyre kalsium sink kobber mangan krom selen jern magnesium 2 tabletter hver dag 100 kroner ca på alle apotek tror jeg
*jente2010&jente2013* Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2009 kjempe topp å få høre hva dere andre bruker:) Tror kansje jeg skal vurdere å bytte, grunnet denne tyggetabletten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå