Mamsen med 2 gutter! Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Tok en test i dag tidlig, den var negativ, IKM imorgen men har ikke de vanlige mens murringene, bare samme murring jeg har hatt siste uken, midt på og på venstre siden av livmoren. Er det håp enda?
M@msen Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Jepp jeg tror du er, jeg hadde det akkuratt likt... Positiv strek i går, svaaaaak riktig nok, men jeg tror jeg er gravid:) Skal ta en digital i morgen tidlig:) Hadde IKM på onsdag!!! Lykke til:) Ikke gi opp håpet!
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2009 Er sånn halvveis håp enda heldigvis har ikke gitt opp helt. Tenkte jeg skulle kjøpe meg en haug med billig tester men hva heter siden der de kan kjøpes? Er litt smålig kvalm idag men vet ikke om det bare er fordi jeg er syk av forventning he he.
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 ikm min er 15.10 mn testet svakt positiv idag me billigstav
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2009 Nå har jeg bestillt meg strimler håper de kommer fort slik at jeg kan teste masse he he
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Å så gøy, for det har jeg også!! Jeg har ikke testet enda, jeg har mens som er så regelmessig at jeg kan stille klokka etter den, så jeg tenkte at jeg først skal se om jeg få mensen i morgen. Hvis ikke blir det testing på lørdag morgen:-) Så lenge du ikke har fått mensen så er det jo håp! Har hørt at noen har veldig mye lavere verdier av hcg (eller hva det nå heter??) enn andre i begynnelsen, og at tester derfor ikke vil slå ut. Kanskje det er sånn for deg? Hold meg oppdatert da! Masse lykke til med testing, kanskje vi ender opp med termin på samme dag:-)
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2009 Slik er min også, kommer alltid midt på dagen når jeg er på jobb(veldig festelig) og varer i ca 3 dager. Forrige gang jeg var gravid(endte i abort, one night stand) testet jeg ca 1 uke over tid, så håper jeg har lave verdier. Krysse fingre Leverings tiden var ca 2-4 dager, så håper at å mandag er det ingen TR og mange tester i posten Lykke til da, og hold meg oppdatert også
<3 januar 2012 <3 Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Lykke til:) Håper på den samme selv.. har ikm i morra.. min syklus er ikke til å stille klokka, da kan man fort bli forsinket for å si det slik:) testa i dag og den var negativ, men dukker ikke tr opp skal jeg teste på mandag igjen..Har fortsatt håpet, men ikke like forventningsfull ennå som jeg var tidligere:) Lykke til hvertfall håper på positivt svar og en spire som sitter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå