Blomsterpiken og tullene Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Har IKM lørdag, men klarte ikke å vente, så jeg testet med billigstrimmel isted...og der kom det opp en svak strek! Sto og gliste for meg selv i speilet en stund, hehe... Det var noe annerledes denne gangen, så håpet det var pga. et lite frø som ville bo hos meg Så hjalp det med fotsoneterapi da, HURRAAA!! Hilsen forsiktig optimist
Carina har to små gull Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Høres jo ut som du aer gravid siden det kom opp strek. Gratulerer så masse
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Gratulerer så masse:)))))))))))))
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 gratulerer!!!!!!!!!!!! jeg har ikm på lørdag,skal teste imorgen:-)
#Bolle i ovnen# Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Har også vært på fotsoneterapi,men bare en gang foreløpig.. Hvor mange ganger har du vært? Skal fortsette litt med det og se om det skjer noe:)
Blomsterpiken og tullene Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2009 Takk for det, jenter! Har egentlig ikke gått opp for meg ennå Det er litt vanskelig å ha troen på at dette skal gå veien, når jeg har mistet så mange ganger... Men får håpe at spiren kniper seg skikkelig fast!! Bolle i ovnen: Ang. fotsoneterapi så hadde jeg tre behandlinger, startet da jeg hadde mens. Terapeuten satte nåler i ørene først før fotmassasjen, det var for å forsterke punktene hun jobbet med (sånn cirka). Moro at det virket, og jeg håper det gir positive resultater for deg også!
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Besøk fra 1.tri her. Gratulere så mye Så moro med flere med junibaby Ønsker alle lykke til å at spira er med oss hele veien :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå