Gå til innhold

Lisa, Vegard og Tarjei

Anbefalte innlegg

Det tror jeg det blir. Jeg liker Tarjei bedre og bedre, og syns det passer så godt sammen med Vegard.

Et annet alternativ er Tollef. Det ligger hakk i hel, og fordi babyen ikke kommer før om 12 uker, kan det jo hende at jeg ombestemmer meg igjen og igjen og igjen :) Men per dags dato så ligger Tarjei på topp.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140781485-lisa-vegard-og-tarjei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mamma, Adriana og Maximilian:)

Du har svart meg før også, og jeg syns det er helt ok at du ikke liker navnene jeg liker:) Vi har tydeligvis forskjellig smak du og jeg. Maximilian og Tarjei er jo milevis fra hverandre i navnesjanger:)

Annonse

Takk:) Koselig at noen liker navnene jeg har valgt. Jeg forventer ikke at alle gjør det. Jeg liker ikke alle navnene andre liker. Disse mest populære navnene er etter min mening altfor oppbrukte, og da forventer jeg selvfølgelig ikke at menneskene som liker disse navnene, liker mine:) Men, koselig at NOEN gjør det:)

Ja, Maximilian og Tarjei er jo i heeelt forskjellige type navn, og godt er det at vi har forskjellig smak ! Det ville blitt utrolig kjedelig om alle het det samme. Du sier hvertfall fra på en ordentlig måte, og det står det respekt av! :) Ikke alle her inne som er like flinke til det :b

Hvis det hadde vært jente, hadde vi Astrid, Signe eller Sunniva som alternativ. Tror jeg liker Signe best av de tre. Jeg liker Selma også, men hadde nok styrt unna det navnet fordi det sannsynligvis er et poppisnavn om kun kort tid.

Annonse

Hei du :)

Artig med Tarjei, syns jeg...å det passer kjempefint til Vegard ;) Syns også Viljar hadde passa, men ta det du liker best når han kommer du!

Stor klem fra Elias&Emma sin mamma ♥

ps! Er ikke gravid enda, er bare innom å sonder terrenget ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...