Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvilken type trening gjør dere i prøveperioden? Var på UL i dag og fikk beskjed av sykepleier at jeg ikke burde trene f.o.m i dag selv om jeg har uttak først på tirsdag neste uke. Jeg ble nokså overrasket for det hørte jeg ikke noe om sist, men da sa hun at jeg kunne spinne eller lignende så lenge det ikke var noe "hopp og sprett".

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140781416-ivf-og-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke noe beskjed om noe slikt da jeg var på ul, og har helller ikke hørt om andre som har fått slik beskjed. Jeg trente normalt frem til uttak/innsett: 4 dager i uken. Stort sett spinning, men en styrke og yoga-time i ny og ne. Ikke trent siden, men bare gått noe små turer. Skal begynne litt mer nå. Lengre gåturer, og skal gå på sånn steppemaskin som tar med armer, på helsestudio. Jeg fikk beskjed på Porsgrunn om å ta det noe roligere og ikke sprenge meg. Har derfor kuttet ut spinning for en stund. Fikk også beskjed om at det skulle mye til for at jeg skulle kunne påvirke om egget blir sittende eller ikke, og at det viktigste er å ha det bra. Ikke utsettes for mye stress og mas.

Lykke til;-)

Hei!

Jeg fikk beskjed om ikke å jogge eller drive med aerobic som det var mye hopp og sprett i - men da først når jeg begynner på sprøytene. Jeg mener at de sa at det var fordi eggstokkene da blir så store og tunge pga hormonene at de ved mye hopp og sprett kunne vri seg, noe som visstnok var VELDIG vondt..! (Heeerlig)

Ikke fått beskjed om verken det ene eller det andre før uttak. Men etter innsetting kunne jeg bare leve som normalt, sa dem i Porsgrunn. Egget ligger godt inni, ligger ikke i et stort hulrom og skarngler, he he he.

Da jeg gikk på spray og sprøyter var eggstokkene så ømme at jeg ikke ville trent uansett. Vondt bare å gå litt raskt...

Jeg var på spinning i går og hadde bestemt meg for å ta det nokså rolig. Det kom helt av seg selv ettersom jeg fikk vondt i magen når jeg kom opp mot 80% av makspuls. Det ble dermed en helt rolig time og slett ikke intervalltrening som instruktøren hadde lagt opp til :-) Men, synes det er greit nok. Regner med at det er helt fint å røre seg litt så lenge man ikke overdriver. Jeg er i utgangspunktet ikke noen treningsnarkoman - jeg er ca 15 kilo overvektig, men etter forrige forsøk bestemte jeg meg for å gjøre noe med kondisen. Jeg har trent 4 ganger i uke siden slutten av juni og vil gjerne holde det ved like. Det er så innmari fort gjort å falle den gode spiral.

Jeg begynte å legge på meg da vi startet utredning og pergokurer for snart tre år siden og jeg har ikke greit å få kiloene av igjen. Frykter dermed også hvordan kroppen skal takle en eventuell graviditet. Men det tar jeg som det kommer :-)

Nå er det bare en dag til så er det uttak!!! Gru-gleder meg nå!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...