Gå til innhold

Noen som kan hjelpe med med bursdagen til kjæresten min? Han blir 30 og skulle ønske jeg kom på noe som gjorde at jeg fikk gjort litt stas på han.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer bestemte jeg meg for overrakselsesfest, så ble jeg gravid og har vært veldig dårlig i hele tiden. Har bare utsatt og utsatt den bursdagsplanleggingen, og nå er det bare 3 uker igjen så det har jo gått rett i dass. Alle kompisene bor 60 mil unna værtfall, så det går ikke lengre. De trenger jo tid å planlegge de også. Skulle jo ha fest med mat og drikke og ha det skikkelig koselig.

Vell... nå må jeg finne på noe annet. Tenkte kanskje på en opplevelsesdag(ikke fallskjerm) men aner ikke hva det skulle være nå som det går mot vinter. Har flyttet til en ny plass så ikke vet jeg hva de har av tilbud her heller.

En fin gave? joda, han er en altmuligmann, foto-ski-verktøymann uten like, men innbiller meg han har det meste. men kom gjerne med forslag.

Uff, er så enormt sliten og tiltaksløs, trygler om litt hjelp her! Vi har ikke barnevaktmulighet til sønnen vår på 1,5 år så det kan ikke være en date ut på restaurant f.eks....

Skrevet

hva med å gjøre det så enkelt som til en kosekveld hjemme? at du varter han opp med å lage god mat (favoritten hans), lånt inn en film du vet han vil like, massasje osv...? gjøre det hele romantisk med mye stearinlys osv... gutter liker å bli gjort stas på de også;)

Skrevet

det er et veldig godt tips, men vi er veldig flink til å gjøre slike ting i hverdagen, så føler ikke at det blir noe ekstra-ekstra (selv om det i grunn er det!!) Og siden det er 30 års dag så føler jeg at jeg vil gjøre noe ekstra ekstra som heller ikke krever enormt med planlegging.. Finnes en slik ting tro?

Skrevet

Jeg kjøpte et gavekort på rallykjøring til min mann til bursdagen.

Hadde alliert meg med damen av en komips av han, så vi kjøpte begge det, så de fikk dele opplevelsen.

Kanon-bra!

Tror ikke han har landet enda;)

Men dette kommer jo an på om han har denne interessen da, men de aller fleste gutter syntes det vel er ok å kunne grisekjøre med en "årntli'" rallybil vil jeg tro;)

Skrevet

hva syns han om spa osv da? hva med gavekort på noe slikt? (fordi han fortjener det;) eller som hun over sier, noe mer guttete?;)

Skrevet

rallykjøring måtte være helt fantastisk da! min er ikke såå inne på akkurat det, men det måtte være fantastisk for han som liker det :) Spa VET jeg han ønsker seg så det er helt glimrende. Så kanskje for meg at han kunne dra på en ski-weekend på spahotell.. For min kar ELSKER å stå ski! Behøver det å koste så forferdelig? Kan godt bruker noen tusen på han, men ikke alt for mange :P Tenkte han kunne ta med seg en kompis. Men da blir det ikke en gave han kan bruke på dagen sin da også må jo kompisen betale litt også da, selv om jeg kanskje kunne betalt hotell og skikort? eller noe... Hmm.... nå begynte tankene å rulle litt her.

Skrevet

Hva med å bestille biletter til en revy/ show+ middag og bestille et hotelrom dere kan dra til etterpå?

Skrevet

Jeg ville bare sagt det rett ut til ham at du føler deg altfor sliten til å kunne planlegge noe bra, og dere heller kan ta det når han blir 31.

Skrevet

Kan dere ikke reise bort ei helg? Kjøp et hotellopphold!

Skrevet

Skulle gjerne reist bort en helg eller gitt hain en helaften, men vi har ikke barnevakt muligheter så det lar seg dessverre gjøre. Og selv om jeg allerede er litt kjip kjæreste og ikke har planlagt noe, så vil jeg ikke være enda kjipere å ikke gjøre noe! Skulle så ønske jeg var kreativ også! Men en spa-ski pakke er noe jeg tenker litt på. Gaver aner jeg ikke hva skulle være. Uff... Vil være verdens beste kjæreste på 30 års dagen hans! Vil han skal huske den! han er så innmari sjalu på 4 av kompisene hans som har fått SURPRISE party av kjæresten i år! Uff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...