Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok min første sprøyte gonal f i går kveld, har gledet mej til å starte..men angrer på gledingen nuh ;) den spissen var da veldig spiss og lang :) endte opp med å torturere mej selv med småstikkinger.. hehe.. min bedre halvdel måtte stå med ryggen til i andre siden av rommet.. snakk om støtte ;) syns det "romsterte"der nede med engang..? antar det er umulig..hehe..

Blir så usikker på om jeg gjør ting rett jeg.. den nesesprayen f.eks.. 60 doser står det, men min er ikke tom og jeg har snart sprayet 66 doser.. tenker at jeg da ikke har sprayet nok?

tralala..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he....

Synes det er bedre at mannen gjør det jeg....har aldri stukket selv...og jeg må sette tre til fire stikk hver kveld....

:-) Lykke til!

Skrevet

Sprayen inneholder kun 60 doser, da skal den byttes selv om det er noe igjen der... Ikke garantert at det er like effektiv dose du sprayer opp når du går over!

Sprøytene kommer av seg selv etter hvert. Det er piiiinsomt å sitte der med den alt for lange spissen foran seg, og særlig den kalde gufsen som går gjennom magen etterpå (det hadde i alle fall jeg...)

Lykke til, det går bare bedre og bedre!! Tilslutt kan du stikke i blinde;)

Skrevet

DRITVIKTIG: IKKE bruk nesesprayen mer enn 69 doser...altså sprayer du i begge neseboene morgen og kveld blir det 15 dager!!!!

Skrevet

Du trenger vel ikke stikke den helt inn? Det gjorde ikke jeg altså! Har en blodtørstig mann som ville så gjerne stikke- ikke pokker hehe Lykke til! Tar ikke mange dosene før det "romsterer" nei ;D

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Første sprøyte er bestandig jævlig å sette, men det kommer seg etterhvert :-)

Et tips er å ikke nøle, bare stikke den inn. Husk å vente ca 10 sek før du drar den ut igjen slik at du er sikker på at kroppen har tatt til seg hele dosen.

Jeg må innrømme at jeg ikke hadde helt oversikten på min spray. Brukte over 60 doser jeg også for den siste var liten, og når jeg trykket en gang til kom det ikke noe mere....

Hører de sier her at det er viktig å ikke bruke mere enn 60 doser. Jeg har ikke tatt noen skade av å spraye den helt tom, men det er vel ikke verdt risikoen. Denne flasken blir brukt til jeg er ferdig, men da har jeg heller ikke gått over 60 doser :-)

Skrevet

Hehe,,,du har en mann som er som min du skjønner jeg;)

Han taklet IKKE det der med sprøytene. Jeg tenkte jo han kunne gjøre det for meg.

Ettersom jeg er sååå redd sprøyter.

Men neeeeida,,,,han ble svimmel bare av tanken,,å han greide ikke å se på att jeg stakk heller...hehe

Men som andre sier her,. Det blir bedre etterhvert. Ikke nøl,,,bare stikk den fort inn.

Masse lykke til i fortsettelsen:))))

Skrevet

mm, kastet sprayen i går..

og det hører med at det gikk hakket bedre med stikkingen i går :) klemte veldig hardt i "bolla"først så det skulle avlede.. ohjess ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...