¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Har hatt skikkelige mensensmerter siden 1 uke før IKM, men nå har jeg ikke hatt det siden natt til i går.. blir så lett bekymret jeg da..har erfaring med at symptombortfall er tidlig tegn på spontanabort... er blitt forkjøla og har vært i skikkelig laber form i går og i dag.. Synes ikke jeg er like kvalm lenger heller.. Hvordan er det med dere og deres symptomer? Kommer og går de eller er de konstante?
ma:) Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 For min del varierer det noe. Kvalmen er litt av og på, heldigvis. Menssmerter nederst i magen har jeg hatt en stund, og de er der stort sett. Det samme med ømme bryster. Fy så vondt der å løpe! Har inntrykk av at det med symptomer er noe varierende fra person til person. Håper alt går bra hos deg
Solstrålen_ Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg føler det samme som deg. Det kommer og går litt, og varierer nok veldig fra person til person. Det eneste som har vært stabilt sånn symptom-messig hos meg, er ømme bryster. Har hatt det siden uke 3/4.
Luna123 Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har vært skikkelig laber i det siste. Føles som jeg sitter på en evig karusell hele tiden. Er sykt svimmel. Kvalmen kommer og går litt. Dette har først kommet nå den siste uken. Håper det går bra med deg:)
kosemoms♥med ny spire Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg kjenner så og si ingen ting ennå, bortsett fra ømme bryster og opblåst på kvelden! men sånn var det sist også, og når 2.mnd slo inn... så slo også kvalmen inn og jeg fikk ekstrem svangerskapskvalme (også den gangen det endte i MA) Regner med å få det denne gangen også siden livmoren min er bakovervendt Så jeg nyter nå tiden uten noen symptomer jeg nå da ))
Dunzy Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 hei, jeg har det akkurat sånn.. men er blitt litt forskjølet så håper alt går bra.. jeg har ømme bryster men resten av symptomene kommer og går... vi krysser fingre og tenker positivt jenter
Hybelkanina Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg merker heller ikke stort annet enn at jeg har ømme bryster og føler meg tidvis litt oppblåst. Kjenner murring eller stikking spesielt hvis jeg nyser eller ler. Har ikke vært kvalm et øyeblikk så langt og krysser fingrene for at jeg skal få slippe det fremover også.
Gjest Skrevet 9. oktober 2009 #8 Skrevet 9. oktober 2009 Her har kvalmen kommet for fullt, de to siste ukene har det vært ille. Ømme bryster og menssmerter har jeg også, det siste noe varierende. Jeg skjønner du blir lett bekymret, det ble jeg selv også da jeg hadde en bødning her om dagen. Hva skjedde? Ikke var jeg kvalm heller plutselig....Kan si jeg ble lettere bekymret ja. Men, var hos legen (pga kvalmen som slår meg helt ut) - og hun kunne bekrefte at det var ingen grunn til bekymring og at det nok var en impl.blødning jeg hadde hatt. Phu...lettet. Men, man går jo liksom å kjenner etter hele tiden, har jeg de samme symptomene i dag som i går, brystene kjennes jo ikke såå ømme ut som i går osv osv... Jeg for min del har jo den snikende tanken liggende hele tiden, om at det kan jo gå galt - og når som du skriver, symptomene blir borte/varierer, så blir man ihvertfall bekymret. Men, jeg tror dette går bra, at alt det vi tenker og kjenner er normalt. Også er det jo flott med juni-klubben, da vi kan skrive ned og dele tanker og stille spørsmål, uten at man føler seg helt "teit". Jeg for min del gleder meg til magen skal begynne å vokse jeg da - blir liksom mere virkelig da. Førstegangsmamma`n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå