Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite livstegn fra en litt fraværende sliter :o)

Jeg er inne og følger med på dere andre, altså, men jeg har ikke hatt så mye å si selv.

Er nå igang med øko-ivf. var på skanning tirsdag og i dag. Slimhinnen er ikke helt på gang enda, men det er flere potensielle follikler på gang, da i hovedsak på den ene siden.

Jeg skal til egguthenting på tirsdag. Denne gangen med mann. Det blir rart, men veldig hyggelig :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Lykke til med forsøket Storkfrøken69. Håper virkelig det lykkes for deg denne gangen :o)

Skrevet

Masse lykke til. Krysser alt som krysses kan for at det er din tur til å lykkes denne gangen.

Skrevet

Heisann!

Bra å se du ikke har gitt opp. Vet ikke om du husker meg men jeg har holdt på en stund og har hatt en lang pause nå for å fundere på hva jeg skulle gjøre videre. Skal også igang med øko ivf. Skal begynne i neste uke med pergo. Når skal oragultan tas? Har forstått det slik at jeg skal på scanning dag 10 og at jeg deretter skulle fortsette litt til på menupur og den andre. Hvordan er gangen din i dette?

Hvor lenge er det normalt at et slik forsøk varer før man skal på utak? føler meg ganske forvirret og gruer meg til dette og er redd for å gjøre alt feil.

Har til nå bare hatt inseminasjoner og det er faktisk et år siden sist gang. Har fulgt med her inne men som du sier har jeg hatt lite nytt og fortelle. Er det en fast pris på øko eller? Har nemlig fått oppgitt litt forskjellig fra gang til gang jeg har kontaktet cfc.

Håper du har overskudd til og fortelle litt om gangen og alt i forhold til øko ivf.

Håper virkelig at du lykkes nå og at du får en el to små til sommeren:)

X alt jeg har for deg! Nå er det din tur så kan jeg komme etter;)

Skrevet

Hei

Jeg ble skannet på dag ni. Jeg hadde da gått 5 dager på pergotime og 3 dager på gonal-f. Da jeg ringte inn skannngsresultatet, fikk jeg beskjed om å begynne på orgalutran samme dag og de 3 påfølgende dagene. I tillegg fikk jeg beskjed om å ta gonal-f i to dager til. 4. dagen med orgalutran skal jeg ta eggløsningssprøyte på kvelden. 1,5 dag etterpå er det egguthenting. For min del, er jeg da på dag 14.

Dag 3 - pergotime t.o.m dag 7

Dag 7 - gonal-f t.o.m dag 11

Dag 9 - orgalutran t.o.m dag 12

Dag 12 - ovitrelle

Dag 14 - egguttak

Dag 16- egginnsetting

Jeg har fått beskjed om at øko-ivf koster 7000,-

Håper dette var litt oppklarende. Ellers er de jo veldig hjelpsomme med informasjon både på mail og telefon.

Dette blir spennende for oss begge to :o)

Lykke til!

Skrevet

Det var lenge siden: ) Har hørt rykter om at du har funnet en mann... Så kjekt. Det må bare klaffe nå så var det meningen at du skulle "vente" på han. Lykke til!!! : )

Skrevet

Tusen Takk for et veldig godt og informativt svar. Jeg tar medisinenepå kvelden så det blir vel omentrent samme som deg med tanke på hvilken dag jeg skal scannes. Hadde du mange eggposer? Hvor store var de?

Lykke til på tirsdag og måtte det være gullegg der! Du får holde oss oppdatert.

Det er sikkert bare jeg som syntes alt virker så skummelt siden det er første gangen med ivf.

Ja dette blir spennende!

Skrevet

Heisann Magstar :o) Ja, jeg har ikke vært veldig aktiv hverken på treff eller BIM. Det har skjedd litt mye i 2009. Jammen blir jeg ikke gift også før året er omme. DET hadde jeg ikke lagt inn i 2009-kalenderene, altså. Jeg hadde vel egentlig ikke lagt det inn i noen kalender, når jeg tenker meg om :o) Livet er fullt av overraskelser, og heldigvis noen positive også :o)

Du da, går du rundt og strutter? Og hvordan er det med jobb og leilighet?

Skrevet

Jeg er litt usikker på antall follikler. Vi fant 5-6 på høyre siden, men de var ikke mer enn 10 mm. På venstre siden var det noe mer aktivitet med 7-8 follikler mellom 10 og 15 mm. Jeg kjenner ingenting, så jeg er litt bekymret nå. Jeg pleier jo å kjenne det i umedisinerte sykluser, da burde jeg vel absolutt kjent noe nå.

Jeg tror nok ikke det blir mer enn 1-2 egg til slutt, men det kan holde det ;o)

Når skal du til skanning?

Skrevet

Så utrolig kjekt med kjærlighet som plutselig dukker opp: ) Jeg er veldig glad for deg.

Jeg strutter og gleder meg over lillesparkeHåkan som ligger i magen. Onsdag skal jeg på UL og håper på å få se kjønnet. Jeg har jobb ut året, så da er det å tenke ut hva jeg vil gjøre når permisjonen er over. Kanskje studere litt. Leilighet i oslo har jeg gitt opp, så jeg flytter vestover i sommer ( ifølge planen, men man vet jo aldri).

Ja, livet er ikke så dumt; )

Lykke til!!!

Skrevet

Lykke til, håper rettferdigheten seirer nå, og at du får ditt etterlengtede barn.

Masse babystøv fra meg!

HUsk:

Det umulige er ikke umulig,

Det tar bare litt lenger tid!

Skrevet

Hei

Tjorven: Tusen takk for de inderlige lykkeønskningene. Det varmer.

Magstar: Er det med lett og spent hjerte du flytter vestover? Jeg skulle gjerne flyttet ut av Oslo selv, jeg. Jeg er ferdig med mine urbane behov og kunne godt tenkt meg et litt roligere liv i en mindre by. Det blir nok eventuelt sørlandet på meg.

Men, det er riktig som du sier, situasjonen kan være en helt annen om et lite hikk ;o) I alle fall håper jeg du får det enkelt og lykkelig :o)

Skrevet

Kjære alle mine gode venner her!

Storkfrøken69, så herlig å høre at det har skjedd så mange overraskende ting i livet ditt - og nå altså IVF med mann! Dette blir veldig spennende.. :) Jeg følger ganske tett etter deg med det siste! Tok min første Gonal F i dag, har kjøpt denne trepakken med IVF på Nordica og nå skal jeg klinke til etter en lang og god pause. Er spent - og det er deilig å være i gang igjen!! Jeg har heller ikke vært så aktiv her inne i det siste. Så nå skal jeg oppdatere meg 100 prosent :)

Hvordan går det nå, kjenner du noe?

STOR klem til alle jeg kjenner her - og alle andre som ruger eller vil verpe :)

Skrevet

Så spennende, jeg krysser alt for deg!! :) Tror ikke du husker meg for har ikke vært inne her på et år eller noe, men jeg var en del her i sommer -07. Hold oss oppdatert når du har sjans ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...