Frøken Lilla Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Hei hei Lurte bare på om du vil se på meg ang graviditet? Får jeg flere barn? evnt når? kjønn? Ser du hvor mange barn jeg har nå? kjønn? og hvor mange barn jeg får tilsammen? Jeg er f 14.10.74 på forhånd takk
Mamalari Skrevet 13. oktober 2009 #3 Skrevet 13. oktober 2009 Får opp fire barn på deg. Får opp at du har tre barn eller at du vil bli gravid med den tredje. Tror helst at du har tre og at nr 4 kommer om ikke så lenge. Får iallfall opp to jenter. Litt usikker på det jeg får opp her. Får opp gutt, at du vil bli gravid igjen med en gutt. Men får også opp at du har en gutt også. Kan det stemme? Er redd for at jeg tolker litt feil. Du vil nok bli gravid igjen i løpet av vinteren, mulig rundt januar. Håper du kommer med tilbakemelding på dette. Er redd for at jeg tolker litt feil, og da er det fint med tilbakemelding slik at jeg kan forstå det jeg får opp bedre.
Frøken Lilla Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2009 Takk for svar Du har helt rett Jeg har tre barn, to jenter og en gutt. Kan fortelle at det er mange som spår at jeg får et barn til og at det blir gutt. Også flere som har sagt at det kommer en gutt i oktober eller rundt den tid, og da stemmer jo det godt at jeg blir gravid rundt januar Synes du er kjempeflink! Er ikke så mange som treffer på antall barn jeg har og kjønn. Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå