Gå til innhold

Det som e så teit med å ha lange sykluser....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikkje nok med at en har færre sjangser i løpet av ett år på å bli gravid. Det er lettere å gå glipp av eggløsning siden en må sjekke sikkert 17 dager FØR el kommer i det heile tatt.

MEN!! Det som e så innmari kjedelig..... Når eg får tanta!! Då e der ingen ikmgrupper til meg!! For dei som eg havne på samme uke med, jo, dei venter jo på tanta ennå dei!! Jaddaa!!!

...har vært uten nett ett døgn nesten....holdt på å døøøø! Så måtte bare lage litt leven når eg fikk nettet mitt tilbake :D

:P

*hilsen bøllefrøet*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner med igjen i innlegget ditt. her i gården er syklusene mellom 6-8 uker. det er lenge det..eneste jeg kjenner el på er det tykke elslimet som kommer, men uten at jeg vet når jeg skal vente det.

er ikke prøver enda, men neste år. har en sønn fra før, alltid slitt med lange sykluser

Skrevet

Hallo igjuen Bøllefrø ! ;-)

Du kan være med på ALLE IKMlistene du !!!

:-)

Skrevet

D som jeg synes er teit med lange sykluser, er at tiden gåååååår.... *sukk*

Og vet dere hva, denne første pp etter MA, så skal jeg slutte med testing, ingen IKM-lister, skal kose meg, drikke både vin og annet :)) OG ha sex når jeg har lyst !! Enten sitter den, eller så gjør den d ikke..

Har bestemt at d ikke er plass for tvil, men skal prøve å slappe av med troen på at dette går kjempebra !! ;)) (tøff i trynet !!)

Håper selvsagt jeg blir gravid fort, men har ikke akkurat erfaring med d..., så mitt foreløbige mål er at jeg håper på å klare d før 17.mai.

Hadde tenkt å kutte BiM oxo, men tror neppe d går... hahaha...

Lykke til, og gleder meg til d hagler på med positive tester blant oss som har prøvd en stund... :)))

Skrevet

Signerer her jeg også. Har ikke sååå lange sykluser som deg Drømme, men de ligger et sted mellom 45 til 50 dager. Tiden går ja. Har kun fått presset inn 4 pp på et halvt år.. Stresser ikke med at det ikke har klaffet ennå for vet det er vanlig å bruke litt tid, men føler likevel det tar veldig lang tid. Når "normale" trenger opptill ett år eller mer kan jo det fort blir to år hos meg =(

Skrevet

Tror eg vanligvis ligger på sisten på 30 tallet.. Men har tulla seg te siste månedene...puuh....! Jaja...satse på det e i orden nå....virka sånn på blødning hvertfall....*håpe*

Og -68mamma...taaaakk :D Hehe...ramle plutselig inn ein plass!! Vente te eg finner noe el tenke eg...

Kan ikkje tempa for eg blir så jæskla kald om nettene....hehe..eine morgenen for ei stund siden så våkna eg med temp på 35.0!! Hehehe....dååå nytte det ikkje mye med den metoden nei! Tenkte eg skulle prøve å tempe på kveldene...bare ligge rolig i en times tid først. Ska visstnok gå det og..må¨bare huske det......*kremt*

MEN!!!! Gubben min e FERDIG med reisejobb på leeenge nå!! :D Så har han hjemma heeeeile tiaa!!!! Ååååååh, eg e så letta!!!!! :D:D:D:D:D Nååå ska det gå!!!!

Hør på meg da...positiviteten sjøl..haha!! Har vært sånn siden tanta kom..må da vær et godt tegn i seg sjøl :-P :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...