♥Irbeni♥ Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 Er det noen som vil dele sine erfaringer med meg ang. disse sprøytene. Jeg er i den situasjonen at jeg skal i gang med vårt siste forsøk offentlig, og de to forigje forsøkene ga ingen egg på frys. Jeg fikk ut henholdsvis 11 egg med Puregon, 10 befruktet, 2 som overlevde og de fikk jeg satt inn etter 5 dager. Med Gonal f fikk jeg ut 17 egg, 14 befruktet, 5 overlevde til dag 3, fikk da satt inn 2, de andre 3 overlevde ikke til frys.. Det jeg lurer på er om dere har bedre resultater med Menopour? På forhånd takk.
Sarah70-har 2 gull Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Ja, det lurte jeg på også og mitt forsøk gikk rett i dass :-/ Jeg har hatt mellom 6 og 10 egg med gonal-f, men aldri fått noen på frys. På Hausken fikk jeg en blandings av både puregon og menopur. Det ga 3 egg av god kvalitet, 2 meget gode. (Men gravid ble jeg ikke). Så prøvde jeg ren menopur, det ga kun 2 umodne egg. Men du har flere egg enn meg, så for deg er det en fordel om du produserer færre egg (av forhåpentligvis bedre kvalitet). Det sies at menopur gir færre, men bedre egg. Men jeg må tydeligvis ha puregon også.
tinybubbles Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Etter 3 misslykkede forsøk med PUREGON, så hadde jeg opplevd å se et positivt graviditetstest ved bruk av Menopur. Men dessverre så har jeg mistet etter 5 uker. Jeg anbefaler Menopur. Lykke til.
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Hadde Gonal-F en gang og fikk ut få egg... Forsøk 6: bare Puregon fikk ut 8 egg, ikke gravid Forsøk 7: Menopur + Puregon = 5 egg gravid en stund Forsøk 8: Menopur + Puregon = 4 (- 6 egg?) uttak til uken Legen min sa at Menopur gir færre, men bedre egg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå