Gå til innhold

Få sponset silikonpupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt om flere tilfeller av damer som har fått sponset silikonpupper etter å ha vært til lege. Er det noen av disse her?

Hva må til? Er det legen som ordner det eller en annen plass man skal søke til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, en får ikke sponset pupper. Det må du betale selv.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg vet 100% sikkert at det finnes flere tilfeller av damer som har fått sponset silikonpupper etter samtale med lege.

Skrevet

Man kan faktisk få dette dekket, av trygdegreier eller hva det heter... Men da må brystene dine være en stor PSYKSIK belasting for deg, og dette være noe som virkelig går utover ditt personlige indre og hverdag. Så legen må nok vite at brystene dine er en tung belasting psyksik for deg, før han henviser deg. Men dette er såklart ikke noe man må utnytte, så sant det ikke går svært psyksik utover deg..

Man kan jo kjøpe selv da, koster 30000 og klinikken er ofte behjelpelig med lån.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har fått dekket brystløft og silikon p.g.a medfødt misdannede bryster. Men det skal MYE til for å få det dekt. Du må enten ha store psykiske problemer, eller evt fysiske problemer.

Det nytter ikke å gå til legen å grine seg til ei henvisning. Får du henvisning betyr det heller ikke at du får det dekt. Kirurgen vil dømme om du får det eller ikke. Og jeg som faktisk har medfødt feil gikk så vidt gjennom nåløyet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...